Søkeresultater

  1. larskp86

    Ny problemstilling ved brukt kjøp..

    Tar opp denne. Er i forhandling med en selger om et ur kjøpt under opphold i Asia, og senere tatt med til Norge. Dette finnes ikke papirer på. Burde det lyse noen varsellamper for meg i denne situasjon?
  2. larskp86

    Ønskes kjøpt 14060/16600/16660 SeaDweller tritium/pam372

    Ekstremt lyst på en 14060 tritium på Nato i sommer! Også lyst på SeaDweller tritium eller pam 372
  3. larskp86

    Ønskes kjøpt 14060/16600/16660 SeaDweller tritium/pam372

    Med skattepenger på plass må denne bumpes!
  4. larskp86

    Trenger forslag til ny klokke. :)

    Ville sett på dykkerne fra oris. Så har jo sinn mye bra rundt din prislimit. Brukt seamaster pro bør også være i nærheten.
  5. larskp86

    Ønskes kjøpt 14060/16600/16660 SeaDweller tritium/pam372

    ønsker å kjøpe Rolex 14060 tritium. Bør være norsk, med b/p og servet, men upolert. Ta kontakt om du har en å selge!
  6. larskp86

    Dagens klokke

  7. larskp86

    Den store Rolex Explorer-tråden

    Fra dagens tinderangling med isøks, stegjern og polaren på håndleddet!
  8. larskp86

    Ny\brukt Omega eller Breitling

    Brukt omega > ny omega > brukt breitling > ny breitling
  9. larskp86

    Rolexcafé – løst og fast om Rolex

    Prisgaloppen har vel endelig forbigått folks fornuft
  10. larskp86

    Dagens klokke

    Endelig sol på påskens siste dag!
  11. larskp86

    GRAIL.

    Stor G! Fantastisk!
  12. larskp86

    Klokkespotting

    Nabomann med ordinær sub på fly tromsø-oslo i dag
  13. larskp86

    Betaling av klokke

    Har holdt meg til good guys på sonen, og betalt på forhånd uten problemer. Ellers bør vel en tommel opp fra urmaker telle for en del.
  14. larskp86

    Dagens klokke

    Kan informere om st polaren ble med både ut av kraniet, samt hjem nord for polarsirkelen hvor den hører hjemme :)
  15. larskp86

    Dagens klokke

    Kursdag
  16. larskp86

    Ok og oppgradere en eldre Rolex?

    Hør på Tom. Fasit i mine øyne:) Om du velger å gjøre noe mer må du for all del ta vare på delene(streng beskjed til urmaker om å få tilbake alt) da det nok er stor sannsynlighet for at du vil ha den tilbake i original stand. Plexiglasset kan vel også poleres litt uten at det har innvirkning på...
  17. larskp86

    Dagens klokke

    Dagens ryggtravers. Selvfølgelig med Polaren
  18. larskp86

    Utpakking av F.P.Journe Chronometre Bleu nr:790

    Herregud! Elsker ut av det blå :cool: unboxinger som denne. Helt rått! Gratulerer!
  19. larskp86

    Dagens klokke

    Endelig anledning til å bruke klokke på jobb
  20. larskp86

    Den store Rolex Explorer-tråden