Søkeresultater

  1. larskp86

    Good guys (tilbakemeldinger på kjøpere og selgere)

    Takker @Hopalong for særdeles smidig handel. Fineste 16600 jeg har sett! GG fra A til Å!
  2. larskp86

    Dagens klokke

    Svært positivt overrasket over denne som ble plukket opp på posten i dag. Må ha vært en safe queen i alle sine 22år!:)
  3. larskp86

    Dagens klokke

  4. larskp86

    Panerai-kaféen - løst og fast om Panerai

    Skinnet er utrolig mykt og behagelig men kanskje for mykt, og litt dårlig kvalitet ja. Skal prøve en av dine forslag som neste. Takk @DJM
  5. larskp86

    Panerai-kaféen - løst og fast om Panerai

    Er klar over dette med fuktighet, og den har aldri vært helt våt. Håper på bedre lykke neste gang!
  6. larskp86

    Panerai-kaféen - løst og fast om Panerai

    Er det andre som har samme problem med sine remmer? Denne var fint tilpasset i begynnelsen, men nå er det en 1-2mm glippe. Har dere evt tips til leverandører hvor dette problemet er mindre/fraværende?
  7. larskp86

    Dagens klokke

    Klar for kvelden. Godt nyttår folkens!
  8. larskp86

    Julekonkurranse!

    Julelykt
  9. larskp86

    Dagens klokke

    God jul
  10. larskp86

    Julekonkurranse!

  11. larskp86

    Julekonkurranse!

    Flott tiltak! Er det lov med flere bilder? Her kommer ihvertfall ett
  12. larskp86

    Klokkespotting

    pen 312 på sidemann på fly Tromsø - Bodø i dag. Hadde selv 372
  13. larskp86

    Dagens klokke

  14. larskp86

    Sååå feil, men likevel SÅ riktig...

    #endgame!
  15. larskp86

    Weekendbag i skinn - tips?

    http://m.boozt.com/no/no/polo-ralph-lauren/duffle-smooth-leather_12444295/12444296?position=1500000&navId=4196&group=listing Noen med erfaringer med denne, eller forslag til gode alternativ? Krav om helskinn og størrelse 30-40L
  16. larskp86

    422 VS 663

    623? @Tom Henriksen
  17. larskp86

    Klokkespotting

    hehe, nei har vært på kirurgikurs i Davos. så har du ønske om å jobbe innen kirurgi er det bare å melde seg på;)
  18. larskp86

    Klokkespotting

    Kurs: Rolex SD, daytona x2, submariner x2, GMT LN x2 , Omega: PO, seamaster, Speedmaster x? Breitling navitimer, superocean chrono Jaeger reverso Panerai 372, 183, 329 IWC big pilot Patek calatrava PS:skal bli bedre på å ta bilder!
  19. larskp86

    Klokkecafé – løst og fast om klokker

    Noen som ønsker seg winder til jul? :D
  20. larskp86

    Tykkelse ny og gammel Luminor 1950 og Due

    Jeg synes 1950 på 320 ser voldsomt klumpete ut, mens det er svært fint på 372(disclosure:ekstremt inhabil). Så nye 1950 due(47mm ny fiddy) i Zürich i dag og synes den virket spinkel. Så hang on to your 372 folkens!;)