Søkeresultater

  1. larskp86

    Rolex SD4000 skive

    Kunne sagt det med en gang ;)
  2. larskp86

    Rolex SD4000 skive

    = matt
  3. larskp86

    Dagens klokke

  4. larskp86

    Ønskes kjøpt Patek 5167

    Ingen som skal selge sommerklokken sin?
  5. larskp86

    Rolexcafé – løst og fast om Rolex

    @Loevhagen ser at du trimmer ned samlingen. Er det lov å spørre om det er interessen som dabber av eller om du har andre klokkeplaner fremover? Hvilke vurderinger gjør du mhp hvilke som blir og hvilke som selges? Lars
  6. larskp86

    Ønskes kjøpt Patek 5167

    ønsker å kjøpe 5167, helst norsk og uten servicebehov.
  7. larskp86

    Patek Philippe-tråden

    Hvor ofte server dere 5167?
  8. larskp86

    Dagens klokke

    Monochrom
  9. larskp86

    Sea-Dweller-tråden

  10. larskp86

    Klokkecafé – løst og fast om klokker

    Venteliste i Norge, men da jeg var i Zürich i vinter hadde de inne 116600, 114060, 116610 LN og LV på flere Rolex ADer
  11. larskp86

    Prisoverslag ved reparasjon av bezel på 5513.

    Hvor mye måtte du ut med? Regner med bezel ikke ble byttet.
  12. larskp86

    Dagens klokke

  13. larskp86

    Post dine Panerai-bilder her!

    47mm er ingen problem med denne
  14. larskp86

    Post dine Panerai-bilder her!

    Tåkehavet får være dagens maritime alibi
  15. larskp86

    Hvis du bare kunne hatt én klokke resten av livet ...

    Av de jeg har, denne: Men får ikke PP 5167 ut av hodet
  16. larskp86

    Morgengave til mannen

    Ville gått for vintage, helst omega og gjerne en penere modell som kan brukes i formelle anledninger. Tror det vil være et bra supplement til den breitling han allerede har med forbehold om at jeg ikke aner hvilken modell det er snakk om
  17. larskp86

    Patek Philippe-tråden

    Vurderer 5167, kan noen si meg nypris og evt ventetid fra Bjerke?
  18. larskp86

    Dagens klokke

    Sommerferie, Senja, dunjakke og Explorer
  19. larskp86

    Dagens klokke

    Ingen grunn til å skifte. Samme som i går