Søkeresultater

  1. R

    Post dine Panerai-bilder her!

    Panerai i sol!
  2. R

    Dagens klokke

    Treningsklokka
  3. R

    Dagens klokke

  4. R

    Post dine Panerai-bilder her!

    UPS kom på døra idag med ny canvas. Sol er det også - snart vår!!
  5. R

    Post dine Panerai-bilder her!

    Syns det er veldig fin symmetri i skiva med 4-linjer :) Det er en 001 Firenze - laget i 159 eksemplar i 2014. Så kom det en R serie på 99 til året etter :)
  6. R

    Post dine Panerai-bilder her!

    Godt innpakket på barnas skiskole...
  7. R

    Post dine Panerai-bilder her!

    Har pynta på gjesterommet/kontoret. Skal snart overraske samboer og vise hvor flink jeg er. Ønsk meg lykke til...
  8. R

    Post dine Panerai-bilder her!

    Lengter mot vår og sommer, og det er jo allmenn kunnskap at det sikreste vårtegnet er canvas på Panerai. Feirer derfor solgløtt idag slik:
  9. R

    Post dine Panerai-bilder her!

    Fra møtet i "Foreningen for små håndledd som ikke kan bære 47mm" her forleden dag .
  10. R

    Post dine Panerai-bilder her!

  11. R

    SIHH 2019 - Lanseringer og forhåpninger

    Den ellers svært så krasse kritikeren Perezcope har et litt annet syn på lanseringen av 961: https://perezcope.com/2019/01/18/pam00961-submersible-marina-militare-carbotech/?fbclid=IwAR3CtNv70bteCj1m78yTOCw7GQE2vLeKR9qf1-RKfkTeaIPs6AiuBWnefsg
  12. R

    SIHH 2019 - Lanseringer og forhåpninger

    Med denne er jo alt tilgitt ;)
  13. R

    SIHH 2019 - Lanseringer og forhåpninger

    Hvordan da tenker du? Panerai har vel ikke sagt direkte at carbotech er dyrere å produsere enn stål? En stålkasse til Panerai eller Rolex m.fl koster sikkert ikke mange kronene å produsere så vil tro det er grei avanse der å hente også. Dette med eksklusivitet er jo litt vanskelig å definere. Ta...
  14. R

    SIHH 2019 - Lanseringer og forhåpninger

    Crap, jeg burde jo slått til panikksalget her først :D:D
  15. R

    SIHH 2019 - Lanseringer og forhåpninger

    Haha, slapp av. Dette med fargene var jo bare en photoshop spøk av en fyr på fb?
  16. R

    Sko. Jeg trenger nye. Tips?

    Stemmer - selve sålen er ikke slitt siden jeg alltid har lagt på gummisåle. Fort gjort hos skomaker og da kan du jo også velge hvilken gummi/slitesåle du ønsker :)
  17. R

    Sko. Jeg trenger nye. Tips?

    Har nettopp kjøpt mitt andre par. De første paret kjøpte jeg for rundt 5 år siden - er vel på tredje eller fjerde gummisålen. Ganske harde å gå inn - men mine blir brukt myyyye.
  18. R

    Selges 26mm remmer

    Bumpetibump! Kan evt byttes i 24mm reimer.
  19. R

    Selges 26mm remmer

    Bakeka (italiensk håndlaget) 130/80 26/24 kr 600 Strap-works horween 115/75 26/24 kr 600 Begge er lite brukt. Strap-works remmen ser brukt ut men skinnet endrer seg bare man bøyer på det så patineres veldig lett. Evt frakt kommer i tillegg. Hentes ellers i Oslo.
  20. R

    Good guys (tilbakemeldinger på kjøpere og selgere)

    Takk selv @Nessuno79! Veldig hyggelig handel :) Fikk et lite stikk av anger når jeg så bildene du posta på Instagram