Søkeresultater

  1. R

    Selges RubberB til Panerai

    Deilig myk RubberB til "Bettarini" kasse selges kr 1000.
  2. R

    Ferrari - hvilken?

    Har hatt 360 selv og tror jeg ville gått for California. Det tror jeg også samboeren din hadde likt da det er en mye mer allsidig bil - bagasje i "baksetet" - mer komfortabel på langtur etc? Skulle jeg primært brukt den som lekebil på fine sommerkvelder hadde jeg valgt 430 men siden du nevner...
  3. R

    Post dine Panerai-bilder her!

  4. R

    Post dine Panerai-bilder her!

    683, veldig happy med nyervervelsen :)
  5. R

    Post dine Panerai-bilder her!

    Ny Pam idag!
  6. R

    Solgt Panerai Luminor Submersible 1950 3 Days Automatic PAM00682

    Dagens 682 - om noen vil prøve kan jeg ta den med på Panerai eventet hos Bjerke i morgen :)
  7. R

    Panerai-kaféen - løst og fast om Panerai

    Har en to-trettitre, seks-åttito og solgte akkurat en null-null-en. Har hatt tre-søttito. Og null-null-fem. Nok en fasit
  8. R

    Post dine Panerai-bilder her!

  9. R

    22.5-tråden

    Klart! Litt morro at bildet du ser fra boken er tatt av meg og det er denne klokken på mitt håndledd (boken ble laget litt senere og ettersendt) :)
  10. R

    22.5-tråden

    Om du har lyst på den vanlige 22.5 Sabbia så har jeg en som kan selges :)
  11. R

    Selges Anonimo Nautilo Bronze & DLC

    Ny pris!
  12. R

    Post dine Panerai-bilder her!

    Actionfigures
  13. R

    Solgt Panerai Luminor Submersible 1950 3 Days Automatic PAM00682

    Hei, Har fått litt los på en ny Panerai og sjekker derfor om noen er interessert i min 682? Dette er en T serie med innsyn til urverk - tror dette bare ble gjort første året. Deretter gikk de til solid caseback slik som resten av submersible serien. Uret er kjøpt 31.januar 2018. Ta kontakt for...
  14. R

    Post dine Panerai-bilder her!

  15. R

    Post dine Panerai-bilder her!

    Har blitt så glad i denne baby-pam’en så dere må bare takle et bilde til!