EQS må være rimelig stygg for å overgå denne
Jeg skjønner ikke hva BMW driver med for tiden med de enorme vulgære grillene og linjer som ikke harmonerer noe sted. Smaken er vel som baken - men jeg klarer ikke å se skjønnheten i denne f.eks.
Youngtimer GTV rett fra fullakkering til pysj på, og gammel GTV fikk full vask med demontering av støtfangere og også fått pysj på. Bare å vente på våren!