At en "chip" av safirglasset på _innsiden_ helt plutselig kan hoppe av helt tilfeldig slik at klokken ikke er vanntett ved første regnskyll etter bytte av pakninger og vanntetthetskontroll hos Bjerke...
Kryssposting:
Første dag Explorer2'en får være med ut i regnet etter bytte av pakninger og trykktest hos Bjerke: KONDENS på innsiden.... :mad::mad::mad:
Argh, letet etter en "det kan jeg ikke like"-klokketråd, men mine ettersøkskunster er ikke som de burde være:
Første dag Explorer2'en får være med ut i regnet etter bytte av pakninger og trykktest hos Bjerke: KONDENS på innsiden.... :mad::mad::mad: