Frister å få fingrene borti en eldre Rolex igjen, men det er jo alltid et vepsebol. Noen som har noen tanker om denne 1665-en som ligger på Finn?
https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=367416713
Alle betraktninger hjelper :D
Frister mye å få fingrene borti en eldre Rolex igjen, men det er jo alltid et vepsebol. Noen som har noen tanker om denne 1665-en som ligger på Finn?
https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=367416713
Hva med Omega Railmaster? Som alltid, må man jo pushe pris-spennet som er satt opp litt, men den som ligger på KS-siden her er jo nesten innenfor rammen.
Vil tro det er en misforståelse; de nyere serienumrene kan vel ikke de-kodes til produksjonsår på lik linje som de eldre? Det sagt, så går jeg ikke god for hverken klokke eller annonse, men tror ikke serienummeret her er det utslagsgivende.
En annen faktor er å verifisere at pengene har kommet på konto fra rett person. Det har vel vært tilfeller hvor innbetalingen kommer fra noen andre som har blitt svindlet (eller medskyldig) og pengene tilbakeføres i etterkant. Da er det kjedelig å stå igjen uten penger og uten klokke.
TS som...