Søkeresultater

  1. permagnar

    Unboxing av en hyggelig Citizen Pingo

    Grattis! Og fin på seilduk! Har én selv som er mye brukt til båtliv og bading. En av få jeg neppe kommer til å selge. :D
  2. permagnar

    Raymond Weil Millesime

    Veldig fin, gratulerer! Det var bra timet å motta månefase-versjonen like før fullmåne og formørkelse :cool: Jeg har snublet innom Torp i Sarpsborg noen ganger og stirret litt på millesimen som stod der. Fristende å slå til på den!
  3. permagnar

    Selges Sigma DP2 Merrill - Fet neo-vintage streetfotokompanjong

    Rydder opp litt hjemme og legger ut denne legenden med Foveon X3-brikke og 30mm F/2.8 optikk. Et "if you know you know"-kamera. Et kamera jeg bare måtte teste etter å ha eid første utgaven av DP0 tidligere. For å være en noe eldre modell gir den fortsatt knivskarpe resultater i 46MP...
  4. permagnar

    Good guys (tilbakemeldinger på kjøpere og selgere)

    Takk i like måte @Tannhjulet! Kjapp respons og F1-fart på sendingen. Den sitter godt på håndleddet allerede :cool:!
  5. permagnar

    Avsluttet Eterna Kon-Tiki

    2500
  6. permagnar

    Dagens klokke

    Dagens ur
  7. permagnar

    Dagens klokke

  8. permagnar

    Dagens klokke

    Hardt lys, enkel dag.
  9. permagnar

    Dagens klokke

  10. permagnar

    Klokkecafé – løst og fast om klokker

    Denne hopper jeg glatt bukk over, men nå er quadruple-wristingens tid nært forestående :LOL:
  11. permagnar

    Solgt Caso 688 Tørrmodningsskap

    Pent og lite brukt. Nytt display, nytt filter og tre reservefiltre medfølger. 7000,- må hentes i Moss.
  12. permagnar

    Leirbål for venner av Radium Instruments

    Vet ikke om det er nevnt andre steder her på sonen, men i morgen er det et lite leirbål i regi av Radium på Pigalle i Oslo. Sjekk FB-sidene deres for mer info 😊. Jeg tar på meg Milorg’en og stikker innom for å se på den nye crownguard-serien
  13. permagnar

    Dagens klokke

  14. permagnar

    Solgt Fujifilm X-Pro3 kamerahus m/noe utstyr

    Selger et X-Pro 3 kamerahus. Pent brukt, med litt patina rundt kantene og på eksponerings-kompensasjonshjul. Alt fungerer, og kameraet har alltid vært i bag og har ikke blitt utsatt for støt eller fall. Shuttercount ca18300, en god del av disse er tatt med elektronisk lukker. Esken er...
  15. permagnar

    Dagens klokke

  16. permagnar

    Dagens klokke

  17. permagnar

    Solgt Tissot PRX Powermatic 80, sort skive

    BUMP! Ny pris 6000,- Kan ta en quartz TAG F1 (+ evt mellomlegg fra meg) i innbytte.
  18. permagnar

    Dagens klokke

    NWA - årets sommerklokke kanskje?
  19. permagnar

    Solgt Tissot PRX Powermatic 80, sort skive

    Denne kom i en byttedeal. Klokken ser ut som ny, finner ingen merker eller annet å bemerke på klokken. Fortsatt noe plast på lås. En rift bak på esken, se foto. Knallfin Land-Dweller til påskepris :giggle:. Str: 40mm WR: 100m Gangreserve: 80t Norskkjøpt, komplett med lenkeledd og utfylt...
  20. permagnar

    Dagens klokke

    Prøvde en geckota bor-lenke i dag. Alt kler den smukke S.U.F 😄