jeg unngår de stort sett.
mest på grunn av produktutvalget. Stort sett er det Mango, police og Diesel som selges mest av og/eller tar opp mest plass i hyllene. Disse merkene er uinteressante for meg. Av og til en del kjedelige seiko'er.
Samtidig kan jeg ikke se hva en symbiosebutikk vil vinne...