Oksestek.
Ingen heksekunst idag. God gammaldags oksestek med brun saus m/sky og løk, gulrøtter, brokkoli og *juks* pommes frittes. Godt krydret stek. Kjørte 74 grader for å få den mellom/godt stekt da madammen og jeg ikke akkurat deler samme oppfatting av hva som er en god stek. men på denne...