@strupert
Fant denne faktisk på vinmonopolet i Stavanger ved en tilfeldighet. Den var priset ganske lavt (i forhold til hva jeg trodde de lå på) så jeg kostet på meg en liten gave. Hva det verdt det? Selvfølgelig ikke, men den er god.
Smaker nokså likt 18yo utgaven, men mye mer frukt, og...