Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

IMG_1522.png

Ikon, foregangsfigur og min store helt gjennom nesten 40 år. Hvil i helvete

Hah, det der nekter jeg å tro på.
Hybelen var altså så stor at en hel gjeng kunne gjemme seg bak alle de store møblene hun visstnok hadde der inne.
Og alle bestemte seg for å likevel ikke overaske henne, men heller bare fortsette å gjemme seg og spionere mens hun er på badet, for å se hva mer hun tar seg til på hybelen?
Høres ut som en dårlig skrønehistorie..
Som Øystein Sunde ville sagt: "Det er kanskje ikke sant, men det er jævlig godt jugd"

1000039032.jpg

Latterlig små porsjoner og latterlige priser. Ikke blir man mett og ikke blir man imponert.

Jeg kan tåle begge deler, men da bør det helst være fine dining og følge litt flere retter.
Dette ble bare dumt....

Skjønner at det ikke er bare bare å drive resturant, men gjør meg nå enten mett eller litt imponert da....

Det kvarte andrbrystet på andre siden av bordet kom uten tilbehør og kostet 479kr.

Takke seg til at man kan lage god mat hjemme! Lam i sesong, og masse egne grønnsaker 👌

Vis vedlegg 439144
Latterlig små porsjoner og latterlige priser. Ikke blir man mett og ikke blir man imponert.

Jeg kan tåle begge deler, men da bør det helst være fine dining og følge litt flere retter.
Dette ble bare dumt....

Skjønner at det ikke er bare bare å drive resturant, men gjør meg nå enten mett eller litt imponert da....

Det kvarte andrbrystet på andre siden av bordet kom uten tilbehør og kostet 479kr.

Takke seg til at man kan lage god mat hjemme! Lam i sesong, og masse egne grønnsaker 👌

Det er slik trenden er:
"Dersom ikke porsjonen er stor, så er i det minste prisen det."

Noe har du dermed fått.

8

Vis vedlegg 439144

Dette ble bare dumt....

Det samme har jeg opplevd en del ganger litt overalt, men fikk en fin overraskelse på sommeren hos Alex i Kiruna. Maten og service'n var på top.
Porsjonene var litt større enn det du viser.
Alex er en veldig hyggelig mann som tar seg tid til en prat. Og han som teamet sitt gjør alt for at kundene skal bli fornøyde. Da kan man bestille tilpasset meny uten å sprenge lommeboken: det er ikke ofte at man opplever såpass skredesydd service.
Han er også klokkeinteressert og snakker perfekt fransk. Mannen er fra Geneva😉
Virkelig anbefalt.