Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Flott og høyreist nazi-hilsen på den damen. Rart bildet ikke ble pyntet på, eller endret, før det ble publisert i dagens verden.

En trøst er jo at Norge ikke var plassert nederst.

Da barna gikk på skolen var det enkelte foreldre på foreldremøtene som klaget over den vanskelige matematikken. De hadde falt av for lenge siden og hadde ikke en sjanse til å hjelpe dem med leksene. På en måte greit at de klaget, men på den andre siden så gikk barna i 5'te klasse.....

Det som forresten er ekstra ille er at det er disse unge som skal tjene inn vår pensjon....
"Med trygd skal landet bygges" - (Jeg husker ikke hvem sitatet er fra....)

8- )

Flott og høyreist nazi-hilsen på den damen. Rart bildet ikke ble pyntet på, eller endret, før det ble publisert i dagens verden.

En trøst er jo at Norge ikke var plassert nederst.

Da barna gikk på skolen var det enkelte foreldre på foreldremøtene som klaget over den vanskelige matematikken. De hadde falt av for lenge siden og hadde ikke en sjanse til å hjelpe dem med leksene. På en måte greit at de klaget, men på den andre siden så gikk barna i 5'te klasse.....

Det som forresten er ekstra ille er at det er disse unge som skal tjene inn vår pensjon....
"Med trygd skal landet bygges" - (Jeg husker ikke hvem sitatet er fra....)

8- )
Ingen nasjonal sosialistisk hilsen der.
Det er bare at studentene reiser opp en flat hånd for å få talle i Kina og andre land.
1000008495.jpg

Nå må alle ro seg ned og sette litt mer historisk perspektiv til det som skjedde gjennom begynnelsen av 19 hundre og videre til 30 tallene i Europa.

Endelig er oppvaskmaskinens varmeelement ute😓
Men det er ingenting feil å se der😤
MothaF...

En litt annen side av saken:

Vet du hvorfor folk alltid sier at 'Hunden er menneskets beste venn'?
Jo; Det er fordi før var det hunden som tok seg av oppvaskmaskinen sin jobb. Nå er det oppvaskmaskinen som tar seg av oppvasken....

Å fylle da!
Minner meg om min kone si forlover... Hun fortalte om si tid som student.

Der var det en jente de ikke kjente så godt. Hun hadde ikke så mange venner, så de hadde bestemt seg for å overraske henne på hennes bursdag. Målet var å trekke henne inn.

De var en gjeng som fikk tak i nøkkel til hybelen hennes og kom seg inn , og gjemte seg bak sofaen og stoler i stuen/kjøkken. så kom hun inn.

Hun, bursdagsbarnet, kom inn, gikk inn på badet og kom ut i netto.... Gikk til kjøleskapet tok ut noe, plukket opp katten og smurte dette noe ut over ...... Katten ble plassert der... og...

Hun var siden ikke sett på høyskolen.

Det var jo godt ment, tross alt , men det var vel ikke godt nok.

8

• Haha
Reaksjoner: crown guard
Å fylle da!

Der var det en jente de ikke kjente så godt. Hun hadde ikke så mange venner, så de hadde bestemt seg for å overraske henne på hennes bursdag. Målet var å trekke henne inn.

De var en gjeng som fikk tak i nøkkel til hybelen hennes og kom seg inn , og gjemte seg bak sofaen og stoler i stuen/kjøkken. så kom hun inn.

Hun, bursdagsbarnet, kom inn, gikk inn på badet og kom ut i netto.... Gikk til kjøleskapet tok ut noe, plukket opp katten og smurte dette noe ut over ...... Katten ble plassert der... og...

8

Hah, det der nekter jeg å tro på.
Hybelen var altså så stor at en hel gjeng kunne gjemme seg bak alle de store møblene hun visstnok hadde der inne.
Og alle bestemte seg for å likevel ikke overaske henne, men heller bare fortsette å gjemme seg og spionere mens hun er på badet, for å se hva mer hun tar seg til på hybelen?
Høres ut som en dårlig skrønehistorie..

• Liker
Reaksjoner: SpeedmasterPepsi
Å fylle da!

8
Dette er meget god både historie og humor!
Leverposteien lenge leve mister P! ;)

• Haha
Reaksjoner: Grendel
Jaggu om jeg vet.
Jeg var ikke der. Uansett; En god historie skal ikke ødelegges med tørre fakta.

Hvem vet hva som egentlig skjedde? Kanskje, Kanskje ikke?
Jeg vet bara hva jeg fikk fortalt. God nok story det.

8 - )

Jaggu om jeg vet.
Jeg var ikke der. Uansett; En god historie skal ikke ødelegges med tørre fakta.

Hvem vet hva som egentlig skjedde? Kanskje, Kanskje ikke?
Jeg vet bara hva jeg fikk fortalt. God nok story det.

8 - )
Akkurat denne historien hørte jeg i 1991 og den hadde liksom skjedd i Paris med Nutella:ROFLMAO:
Nei, jeg kan ikke like at Oslo har egentlig lenge vært Paris i et glass😂

Det er jo Tromsø som er Nordens (Norges) Paris....
Det jeg hørte er at de rike handelsmennene fra Tromsø hadde damene sine som paraderte i gatene med alle siste moteklærne fra Paris.
Det var lenge siden og kallenavnet som stammer derfra er lenge siden ubegrunnet.
Tromsø er Tromsø...

Redigert: