Tudor-tråden

Jeg klarte ikke finne ut hvilken Tudor det er, ei heller sammenhengen mellom de tre objektene på bildet. Utgrei og forklar😁
Her er Tudoren: https://www.tidssonen.no/forum/threads/tudor-tråden.31860/post-975793

Sammenheng: eier av klokka har også tilgang til stort vinlager på hemmelig sted i Oslofjorden på 8 meters dyp. Fikk en sjampis derfra av han i går. Boka handler om de tøffeste dykkerne, som Panerai har lagd sin historie fra. Dykkerklokke, dykkerbok, dykkersjampis, yrkesdykker.

Oi, lukter det er fortsettelse på North Flag? Eller kanskje kvarts? Modernisert Ranger 2 integrert lenke i titan? Spennende!
IMG_5882.jpeg

Denne var lekker! 40mm, integrert lenke, 65t gangreserve, vanntett til 100m. Fin riktig gulfarge på visere.

Nå skal jeg ikke si noe sikkert før jeg har fått prøvd den, men skulle gjerne ha sett den i 38/39mm. Vet ikke hva jeg skal tenke om prislappen på 59.000 kr.

Kasseformen er endret litt, den keramiske ringen på bezelen er borte, minuttviseren er unødvendig lang(?) og kronen er krympet. Jeg er inhabil, men liker den gamle best.

1788262085505.png
tudor-m9140g1a0u-0001.jpg

• Liker
Reaksjoner: Zawatch