Blancpain-tråden

IMG_1342.jpeg

20 august!!!!

Er noen som mener de har intel på
37mm Bathyscaphe i limited edition 300 stk. Vi får vente i spenning

Vis vedlegg 435854

Var jo 'spot on' den prognosen der.

Jeg tror ikke man skal se seg blind på 37mm size, det ser ut til at den bærer en god del større enn 37 skulle tilsi (lang lug to lug size).
Er jo en fin klokke og sikkert enda flottere i virkeligheten, og jeg vil tro 300 eksemplarer går fort unna.
Fra Blancpain-bloggen:
IMG_0011.jpeg

Karer - Seiko'en opererer betraktelig lenger ned i divisjonssystemet 😎

Skiven minner meg en del om Fifty Fathoms Barakuda som jeg tror jeg personlig ville foretrukket. Men fint med litt attention på Bathyscaphe.

IMG_0010.jpeg
9

Var jo 'spot on' den prognosen der.

Jeg tror ikke man skal se seg blind på 37mm size, det ser ut til at den bærer en god del større enn 37 skulle tilsi (lang lug to lug size).
Er jo en fin klokke og sikkert enda flottere i virkeligheten, og jeg vil tro 300 eksemplarer går fort unna.
Fra Blancpain-bloggen:
Vis vedlegg 436041

Karer - Seiko'en opererer betraktelig lenger ned i divisjonssystemet 😎

Skiven minner meg en del om Fifty Fathoms Barakuda som jeg tror jeg personlig ville foretrukket. Men fint med litt attention på Bathyscaphe.

Vis vedlegg 4360409

Innlegget mitt var på ingen som helst måte mente å være til forkleinelse for BP. Klokka er kjempelekker! Det var vel mer impulsivt min reaksjon. Det bunner vel ut i at Seiko har fått dreisen på reiusses og 62mas og tatt stor plass i segementet med klokker som har dette designutrykket (det er flere andre merker fra den tiden som også kan dras fram), så assosiasjon var vanskelig å unngå.

Hadde dog vært fint om BP sin dykkerklokke også ble levert med gummireim....