Timely
Støttemedlem
- Medlem
- 4. sep. 2010
Det der er tidenes sommerklokke!
En helt rå trio! På alle mulige måter. Takk som deler.Årets sommerklokkerull fra NWG!
Dette er vel en passende tråd for en slik post?
Tenkte det var gøy å dele årets sommerklokkerull og her er det vel ingen som stopper meg?
Årets rull består av noe kjedelig, noe tungt og noe nytt, men for min del dekker de alle ulike behovene denne sommeren trenger (foruten om pulsklokka, men den er KUN på til trening og ALDRI ellers, håhå)Vis vedlegg 432986
For meg så er det viktig at alle tåler vann, da jeg liker å bade mye og så og si konstant lever i badeshorts om sommeren, gitt at været er med oss. Så skrukroner må med, mens skinnrem e.l. blir ikke med..
Den ene går til alt og kunne vært egentlig den eneste «kjedelige» klokka jeg kunne trengt (dersom jeg hadde klart meg med kun én klokke, men så normal er jeg altså ikke). Den tåler å bades med, ikke like redd for den på samme måte som andre klokker jeg har og er for det meste bare på armen på stranda eller i båten ved bading denne sommeren.
Den neste er også en som går til det meste, men litt mer forsiktig med på strand og i sand, men er godt innafor på vanntetthet og svette/solkrem. Perfekt å ta på når dusjen er unnagjort, huden er «sun-kissed» og man skal ut å spise med familien.
Den siste er av det nyere slag og brukes (enda) ikke i vannet, kanskje jeg burde snart?
Men av åpenbare grunner og en helt spesiell poleringsteknikk er jeg ikke alt for sugen å ha den i nærheten av noe som heter sand eller uberegnelig mengder vann. Honeymoon perioden er ennå ikke over, så denne måtte jo selvfølgelig med.
Er nok ikke så vanskelig å gjette hvilken av disse beskrivelsene som hører til hver klokke, men nå kan dåkk lure..
Peace out folkens!
Vis vedlegg 432989
Vis vedlegg 432990Vis vedlegg 432991Vis vedlegg 432992Vis vedlegg 432993Vis vedlegg 432994Vis vedlegg 432995