Min Casio G-Shock samling

Medlem
10. okt. 2018
Sted
Haugesund
Har akkurat puslet sammen en webside for å presentere min samling av Vintage Casio G-Shock squares, og da fortrinnsvis screwbacks.
Samlingen består stort sett av klokker som har utspring fra den første G-Shock modellen Casio DW-5000C.
Link til siden:

Har akkurat puslet sammen en webside for å presentere min samling av Vintage Casio G-Shock squares, og da fortrinnsvis screwbacks.
Samlingen består stort sett av klokker som har utspring fra den første G-Shock modellen Casio DW-5000C.
Link til siden:
Tøft! Ser veldig bra ut! 💪

• Liker
Reaksjoner: Burgerman
Etter mye prøving og feiling har jeg endelig kommet til et punkt hvor jeg er fornøyd med den første versjonen av Vintage G-Shock Screwback Square Registry.

På nettsiden min, https://dw5000.com, finner du en lenke til registreringssiden (Google-konto kreves). Der kan samlere registrere sine vintage G-Shock screwback squares med modul 240, 491, 691 eller 901, og legge inn informasjon som modell, modul, bilder, land og by.

Registeret samler ikke inn e-postadresser. Dersom du ønsker å redigere registreringen din senere, må du derfor lagre redigeringslenken som vises etter at registreringen er sendt inn. Dette er også forklart på registreringssiden.

Etter at en registrering er godkjent, vises den som en klikkbar markør på et verdenskart. Ved å klikke på markøren kan man se informasjon om den aktuelle klokken.

Jeg er helt ny når det gjelder å lage nettsider og utvikle nettbaserte registreringssystemer. Hvis du legger merke til noe som virker rart, eller har forslag til forbedringer, setter jeg stor pris på tilbakemeldinger.

Forhåpentligvis vil registeret vokse etter hvert som flere samlere registrerer klokkene sine. Det hadde vært morsomt å se verdenskartet gradvis fylles opp med vintage G-Shock screwback squares fra samlere over hele verden.

Kairo

Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: netrom71