Motorsykler

Triumph har Fox dempere som en del av upgrades i katalogen. Du burde sjekke ut det. Rundt 15k om jeg ikke husker feil
Takk. Sjekket litt der og så en del YT, og uten å legge for mye vekt på YT, så virket det som mange som prøvde dem "gikk videre til noe annet". Delboy, og andre for noen år siden. Prisen er 12,6K.

Skjermbilde 2026-06-05 kl. 23.00.50.png

Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: JonasV
Pass også på riktig justert kjede. (20-30mm på strammeste punkt), da det også kan påvirke bevegelsen til svingarmen👌
Takk. Viktig. Etter 1000km var kjedet som en gammel twotone DJ på en bilselger. Megaoverrasket. Jeg strammet og justerte det og kjedet er fortsatt innenfor spesifikasjonen etter passerte 3000km. Fun fact: Man må IKKE fjerne eksospottene på begge sidene helt for å justere kjedet, slik mange YT viser. Man kan justere kjedet uten for mye plunder og heft via et par enkle steg med riktig tilpassede verktøy og løsne eksospottene fremfor å fjerne dem.

• Liker
Reaksjoner: OHL
Kjekk dag. Tok en spontan fridag. Kjørt tre ulike modeller hele dagen. Enduro. Klassisk. Naked.

En av dem var BMWs nye F450. Noe var negativt som forventet (vibrasjoner og vindbuffet i nedre del av hjelm pga. den korte "sportskjermen"). Men, mye var positivt, synes jeg. Flyt i kjøringen, svinger og grei driv i den lille motoren. Det som overrasket aller mest positivt var quick shifter'n. Utrolig grei flyt både i skifte av gir opp og ned. Når det gjelder den såkalte "Easy Ride Clutch", så er det noe jeg kjenner jeg ikke trenger egentlig. Alt i alt, en positiv opplevelse av F450. Lett og kjekk å kjøre, selv om vibrasjoner bakerst på/i salen er noe man merker med en gang, men som man blir vant til etterhvert som man kjører og bevisst velger høye gir.

P90577138-bmw-concept-f-450-gs-design-2250px.jpg

Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Grendel og JonasV
Kjekk dag. Tok en spontan fridag. Kjørt tre ulike modeller hele dagen. Enduro. Klassisk. Naked.

En av dem var BMWs nye F450. Noe var negativt som forventet (vibrasjoner og vindbuffet i nedre del av hjelm pga. den korte "sportskjermen"). Men, mye var positivt, synes jeg. Flyt i kjøringen, svinger og grei driv i den lille motoren. Det som overrasket aller mest positivt var quick shifter'n. Utrolig grei flyt både i skifte av gir opp og ned. Når det gjelder den såkalte "Easy Ride Clutch", så er det noe jeg kjenner jeg ikke trenger egentlig. Alt i alt, en positiv opplevelse av F450. Lett og kjekk å kjøre, selv om vibrasjoner bakerst på/i salen er noe man merker med en gang, men som man blir vant til etterhvert som man kjører og bevisst velger høye gir.

P90577138-bmw-concept-f-450-gs-design-2250px.jpg
Skikkelig kul sykkel👍