Tudor-tråden

Noen tanker om at Tudor nå samarbeider med fire løpere?
Synes det er rart at disse liksom bruker stålklokker på løpetur, så jeg spår at vi snart får se en Ranger i et lett materiale. Karbon? hadde vært kult. Titan? meh, det har de allerede i andre modeller. Noe annet? Tror jeg går for karbon som mitt gjett.

Se siste videoene på Instagram.

Edit: Ikke fulgt med i det siste.. ser nå at de allerede har karbon-chrono til sykkellaget sitt. Men da gir det kanskje bare enda mer mening at løperne får en litt mindre modell som Ranger.
 
Redigert:
img_9987-jpeg.2926807