Takk takk. Remmen som er med er stiv og virket litt billig. Kjøpte på en original lenke som gjør klokken mer anvendelig. Syk fet klokke, men litt krevende lesbarhet på skive/visere. Alt i alt, tommel opp.Gratulerer, nydelig klokke! Hvordan føles den etter litt tid på armen?