RIP Chuck Norris :cry: Usj, jeg gruer meg til Arnold dør.
speedieThomas Støttemedlem Medlem 15. mars 2017 Innlegg 1.683 Sted Utenfor Oslo 20. mars 2026 #9.301 Erik_SG skrev: RIP Chuck Norris Vis vedlegg 424017 Klikk for å utvide... Usj, jeg gruer meg til Arnold dør. Reaksjoner: UJU og Grendel
Erik_SG skrev: RIP Chuck Norris Vis vedlegg 424017 Klikk for å utvide... Usj, jeg gruer meg til Arnold dør.
crown guard Medlem 23. april 2012 Innlegg 2.528 Sted Lier, Buskerud i går 21:21 #9.302 Folk som drar med uoppdragne drittunger på gode spisesteder... Hold 3-åringen deres i bånd eller hold dere til Egon der dere hører hjemme. Det skal jeg med min.... Reaksjoner: Donnerwetter, Grendel, holmby og 2 andre
Folk som drar med uoppdragne drittunger på gode spisesteder... Hold 3-åringen deres i bånd eller hold dere til Egon der dere hører hjemme. Det skal jeg med min....
E EDirdal Medlem 17. aug. 2019 Innlegg 195 Sted Oslo/Stavanger i går 21:56 #9.303 crown guard skrev: Folk som drar med uoppdragne drittunger på gode spisesteder... Hold 3-åringen deres i bånd eller hold dere til Egon der dere hører hjemme. Det skal jeg med min.... Klikk for å utvide... Er det ikke innafor å ta med kidden på den gyldne måke? Reaksjoner: Grendel og crown guard
crown guard skrev: Folk som drar med uoppdragne drittunger på gode spisesteder... Hold 3-åringen deres i bånd eller hold dere til Egon der dere hører hjemme. Det skal jeg med min.... Klikk for å utvide... Er det ikke innafor å ta med kidden på den gyldne måke?
crown guard Medlem 23. april 2012 Innlegg 2.528 Sted Lier, Buskerud i går 22:03 #9.304 EDirdal skrev: Er det ikke innafor å ta med kidden på den gyldne måke? Klikk for å utvide... Det skulle man tro. Han her skulle fått kald spaghetti ala capri i et badekar var det opp til meg. Reaksjoner: Donnerwetter og holmby
EDirdal skrev: Er det ikke innafor å ta med kidden på den gyldne måke? Klikk for å utvide... Det skulle man tro. Han her skulle fått kald spaghetti ala capri i et badekar var det opp til meg.
andersen Medlem 20. jan. 2009 Innlegg 775 Sted Hamar i går 22:12 #9.305 EDirdal skrev: Er det ikke innafor å ta med kidden på den gyldne måke? Klikk for å utvide... Joda , også helt innafor å ta med treåringer til audiens hos kongen.
EDirdal skrev: Er det ikke innafor å ta med kidden på den gyldne måke? Klikk for å utvide... Joda , også helt innafor å ta med treåringer til audiens hos kongen.