Urmaker Bjerke

De har alltid solgt Rolex klokker i bruktavdelingen som fremdeles er i katalogen. Kravet var at klokken måtte være minimum 3 år gammel.
Ah, har fått det anderledes forklart; at modellen måtte være utgått. Tror de 3 årene henger sammen med garanti.

• Liker
Reaksjoner: KentOve
Spurte om to klokker som har nypris på rundt 200k. Fikk 25% avslag. Det er nok litt for lite for min smak, jeg hadde slått til på 40%.

• Liker
Reaksjoner: Petrus
Spurte om to klokker som har nypris på rundt 200k. Fikk 25% avslag. Det er nok litt for lite for min smak, jeg hadde slått til på 40%.
er det 2 klokker som tilsammen har nypris kr 200.000,- ? eller kr 200.000,- per stykk? er du interessert i en av dem, eller begge to samlet?

Mye på salg. Og veldig mye som enda ikke var i utstilling, så anbefaler å heller spørre etter spesifikke modeller. Dette var på Bjerkehuset.

Dessverre ikke klokka jeg var ute etter, men de kunne gi "noen prosenter", noe som definitivt ikke var godt nok.

• Liker
Reaksjoner: Petrus og Heftos
er du interessert i en av dem, eller begge to samlet?
austin-powers-stare.gif

• Haha
Reaksjoner: KentOve
Jeg forstår virkelig ikke «Vi har salg men skal gjøre det så vanskelig som overhodet mulig å finne ut hva som er på salg»-måten de kjører dette på hvert år.

De har forskjellige varer i Oslo, Bergen og i nettbutikken. Men å få en liste over hva som er på salg, dét er umulig.

Om målet er å kvitte seg med overflødig inventar må det jo være ufattelig mye merarbeid for de ansatte også.

• Liker
Reaksjoner: Petrus
Jeg forstår virkelig ikke «Vi har salg men skal gjøre det så vanskelig som overhodet mulig å finne ut hva som er på salg»-måten de kjører dette på hvert år.

De har forskjellige varer i Oslo, Bergen og i nettbutikken. Men å få en liste over hva som er på salg, dét er umulig.

Om målet er å kvitte seg med overflødig inventar må det jo være ufattelig mye merarbeid for de ansatte også.
Jeg tror. At ved å be om forespørsel på spesifikke modeller så gir det mulighet til å vurdere om du kanskje skal få en god pris på en modell de ikke nødvendigvis ønsker å avertere salg på.

• Liker
Reaksjoner: holmby
men de har mer på lur som nevnt
Bjerke gjør jo som de vil, men hvorfor de har mer "på lur"

Om ikke alle salgsvarene er "ute", så holder kanskje også mange "igjen" i vente på hva som kanskje kommer. Litt klønete ja, men, kanskje Bjerke har en strategi...

Bjerke gjør jo som de vil, men hvorfor de har mer "på lur"

Om ikke alle salgsvarene er "ute", så holder kanskje også mange "igjen" i vente på hva som kanskje kommer. Litt klønete ja, men, kanskje Bjerke har en strategi...

Kanskje for at salgsmontrene skal ha innhold, selv om du kommer innom salget først på lørdag?
Hvis du vet hvilke klokker du liker og forteller det, så trenger du ikke holde igjen, de vil trolig fortelle deg ha de ikke har satt frem enda. 😉

• Liker
Reaksjoner: Petrus og Heftos
Takk for deling av det som er på salg, men kan noen legge ut bilder av Rolex urene som er på salg?
Spesielt intr i stålmodeller av typen Daytona, GMT, Sub etc.
Vet ikke om du er seriøs eller i det spøkefulle hjørnet, uansett, leser du på Bjerke sine sider om salget, så sier de at Rolex ikke er på salg. Men, det er vel lov å spørre, antar jeg.