Dag 12/19:
Det er lørdag og helg. Tid for å pynte seg litt. Av den grunn har jeg funnet frem min Tudor Prince Date Day. Referanse 76214. Hvorfor kjøpe seg en Rolex-kopi, sier du? Jeg skrev dette i et innlegg sist september:
Klokken er veldig behagelig på armen. Jeg har lenken, men digger den med skinnreim. Jeg liker spesielt godt lysets spill i skiven og den riflede bezelen i hvitt gull, samt at bakgrunnsfargen på dag- og datodisk er nesten lik skiven. Litt luksus på en lørdag.
Det er lørdag og helg. Tid for å pynte seg litt. Av den grunn har jeg funnet frem min Tudor Prince Date Day. Referanse 76214. Hvorfor kjøpe seg en Rolex-kopi, sier du? Jeg skrev dette i et innlegg sist september:
Jeg har nok kjøpt min på bakgrunn av at den er en - eh, i mangel av en bedre formulering - lovlig blåkopi. Det skal i tillegg nevnes at den har en verdi som gjør at jeg tør gå med den på armen og et skive og design som appellerer veldig til meg. Men ja, et av flere argumenter for kjøp, kan dermed ha vært relasjonen mellom Tudor og Rolex. Gjør det klokken eller merket overvurdert? Nei, ikke i mine øyne. Jeg synes Tudor står støtt og leverer bra klokker for pengene.
Klokken er veldig behagelig på armen. Jeg har lenken, men digger den med skinnreim. Jeg liker spesielt godt lysets spill i skiven og den riflede bezelen i hvitt gull, samt at bakgrunnsfargen på dag- og datodisk er nesten lik skiven. Litt luksus på en lørdag.