Donnerwetter
Støttemedlem
Gratulerer med Longines Spirit, vi vil gjerne se bilder. For gummireim, har du sjekket direkte med Longines?Har nylig Kjøpt meg en 40mm Longines Spirit, og er utrolig fornøyd. Men kunne tenkt meg en gummireim til den, helst med tilpassede/buede ender så den flukter med kassen. Noen som vet om reimene til andre modeller med 21mm lugs vil passe på Spirit? Conquest, Hydroconquest feks?
Gratulerer med nydelig klokke! Synes størrelsen passer deg perfekt!Mange takk for det, er strålende fornøyd så langt!
Lug-lug er litt lengre enn hva jeg er vant til, kanskje 37mm hadde passet meg bedre, men oh well, skal vel være litt størrelse på en Pilot uansett?
Tok kontakt direkte med Longines, men de kunne ikke si annet enn at det ikke er laget noen gummireim spesifikt for Spirit, og henviste tilbake til forhandler.
Har tatt kontakt med forhandler jeg kjøpte hos, men venter på svar derfra.
Vis vedlegg 419354
Du trenger ikke mindre. Den passer perfekt!Mange takk for det, er strålende fornøyd så langt!
Lug-lug er litt lengre enn hva jeg er vant til, kanskje 37mm hadde passet meg bedre, men oh well, skal vel være litt størrelse på en Pilot uansett?
Tok kontakt direkte med Longines, men de kunne ikke si annet enn at det ikke er laget noen gummireim spesifikt for Spirit, og henviste tilbake til forhandler.
Har tatt kontakt med forhandler jeg kjøpte hos, men venter på svar derfra.
Vis vedlegg 419354
Den var tøff! Har ikke sett den før. Manuelt verk og greier. Snakke deg fra? Longines er tungsolgt om du vil kvitte deg med den etter en stund.Kan noen snakke meg fra å gå for denne? Hadde jo tenkt å spare litt
![]()
Longines Spirit Pilot Flyback | Urmaker Bjerke
Longines Spirit Pilot Flyback 39,5 mm – stål med keramisk bezel og sort skive. Kaliber L792 med flyback-kronograf og 68 t gangreserve – hos Urmaker Bjerke.www.urmaker-bjerke.no
Kan noen snakke meg fra å gå for denne? Hadde jo tenkt å spare litt
Prøvde den hos Bjerke litt før jul. Perfekt størrelse på meg, satt som et skudd, og bildet yter den ikke rettferdighet. Et nydelig ur! Og en flyback til den prisen...Den var tøff! Har ikke sett den før. Manuelt verk og greier. Snakke deg fra? Longines er tungsolgt om du vil kvitte deg med den etter en stund.
Den var unektelig veldig fin. Det er nok en keeper uansett
Prøvde den hos Bjerke litt før jul. Perfekt størrelse på meg, satt som et skudd, og bildet yter den ikke rettferdighet. Et nydelig ur! Og en flyback til den prisen.... Kommer meget høyt på min liste over potensielle nyervervelser. Når det gjelder andrehåndsmarkedet vet jeg lite. Har aldri kjøp noe mtp at det nødvendigvis skal være lett å selge igjen...
P.S: Apropos det: Noen som vil kjøpe en rifle i det praktiske kaliberet 9,3x64?![]()