Hva jobber moren din med?
Modern driver med klokker…
Tenkte akkurat det sammeHva jobber moren din med?
Hva er vanlig prisnivå for en 2915-3 i dag? ( jeg bare antar at det er en - 3 siden den hverken har broad arrow eller massiv bezel selv om jeg ikke har fulgt med på early Speedies på en stund)
Når man er så lat at man lar AI generere svindlermaterialet for seg så har man nådd ett nytt lavmål.. evt så er man en early adapter som rett og slett ikke har god nok maskinkraft..Kjøper denne tvert, ingenting sketchy her.
Tror dere det holder å sende pass, eller bør jeg ta med førerkort i tillegg?
Vis vedlegg 417488
Jeg skjønner ingenting av den annonsen. Er ikke alle bildene av en P39? Hvor kommer nedtellings-bezel og FXD fra? Er det en P39 m/ETA? Hvorfor det?![]()
Tudor Pelagos– Custom Build | FINN-torget
Tudor Pelagos – Custom Build Denne unike Tudor Pelagos FXD er satt sammen av Tudor-deler kjøpt secondhand, noe som gir klokken et autentisk, men modifisert utwww.finn.no
Vis vedlegg 418176
Vis vedlegg 418177
Skulle jeg gjette er alt fake med et ETA verk inni, kjøpt løst.Jeg skjønner ingenting av den annonsen. Er ikke alle bildene av en P39? Hvor kommer nedtellings-bezel og FXD fra? Er det en P39 m/ETA? Hvorfor det?
Uavhengig av hva jeg ikke skjønner er det 100 % kjip franken, men ble nysgjerrig på alt jeg ikke skjønte.
Tviler også på at bildene er ekte, eller for å snu på det. Bildene er kanskje det eneste ekte ved annonsen, men gjenspeiler kanskje ikke produktet som selger prøver å selge?Skulle jeg gjette er alt fake med et ETA verk inni, kjøpt løst.
«knapt synlig», understatement of the year![]()
Fet Solar Seiko | FINN-torget
Nå selger jeg min Seiko, må byttes Batteri, er noen riper i den men knappt synlige. Kommer i eske Bytte fungerer men ikke noe skambytte.www.finn.no