36 og 39 mm.Vis vedlegg 414609
Var hos Askeland i Kristiansand for 2-3 uker siden og der hadde de mye av Tudor inne.Er det noe ventetid ved bestilling av en Tudor klokke pr i dag? Og hva er forventet leverings tid?
Det står i mellom en Tudor Pelagos eller en omega seamaster![]()
De fleste er vel hyllevare eller 2-3 uker hvis de ikke er inne.Er det noe ventetid ved bestilling av en Tudor klokke pr i dag? Og hva er forventet leverings tid?
Niks, de er derimot dristige!De fleste er vel hyllevare eller 2-3 uker hvis de ikke er inne.
Men disse er ikke enkle:
Vis vedlegg 417458
Har opplevd at en forhandler forsøkte å prakke de på meg en gang jeg var innom og spurte etter en Rolex-modell.Er det noe ventetid ved bestilling av en Tudor klokke pr i dag? Og hva er forventet leverings tid?
Vet ikke helt hva du mener med niks, meg for meg så er de ikke lett å få fra AD. Men hvis du får tak i nr 2 og 4 så kjøper jeg gjerne de fra deg.Niks, de er derimot dristige!
Mål om å skaffe alle fem?
Her er det nok ganske sannsynlig at @Genta mener at niks, disse er ikke hyllevare. Noe sier meg også at han nok heller ikke har for vane å kjøpe klokker som er vanskelig å få tak i for deretter å videreselge de. Men det er ren spekulasjon fra min side.Vet ikke helt hva du mener med niks, meg for meg så er de ikke lett å få fra AD. Men hvis du får tak i nr 2 og 4 så kjøper jeg gjerne de fra deg.
@DJ41 Ja, mente det klokkegutt saHer er det nok ganske sannsynlig at @Genta mener at niks, disse er ikke hyllevare. Noe sier meg også at han nok heller ikke har for vane å kjøpe klokker som er vanskelig å få tak i for deretter å videreselge de. Men det er ren spekulasjon fra min side.
Kunne godt tenke med fire av de, Lagoon blir nok for liten. Jeg har vært så heldig å få kjøpt Flamingo og BB ceramik blue ( er 2-3 stk i norge ) fra AD. De er heller ikke kjøpt for videresalg. De andre må jeg nok på bruktmarkedet for å få, når prisene har normalisert seg.@DJ41 Ja, mente det klokkegutt saOg jeg har heller ikke for vane å kjøpe attraktive klokker med mål om videresalg. Fikk nylig kjøpe Lagoon, absolutt ikke for salg, og ikke hørt om tilgjengelighet for de andre. Av disse fem syns jeg turkis er den absolutt tøffeste, så den live, en meget synlig klokke. Valgte selv Lagoon da det er gave til datra om et drøyt år, syns den er for liten til meg.