Tudor-tråden

Er det noen som vurderer salg av Tudor Heritage Advisor med brun skive og brun rem ?

1764496265864.png

Er det noen som har denne boken til salgs ? Eller lignende med illustrasjoner av "alle" modeller og varianter som Tudor hatr laget ?
1764859325288.png

• Liker
Reaksjoner: holmby
Vet ikke helt hva du mener med niks, meg for meg så er de ikke lett å få fra AD. Men hvis du får tak i nr 2 og 4 så kjøper jeg gjerne de fra deg.
Her er det nok ganske sannsynlig at @Genta mener at niks, disse er ikke hyllevare. Noe sier meg også at han nok heller ikke har for vane å kjøpe klokker som er vanskelig å få tak i for deretter å videreselge de. Men det er ren spekulasjon fra min side.

• Liker
Reaksjoner: Genta
Her er det nok ganske sannsynlig at @Genta mener at niks, disse er ikke hyllevare. Noe sier meg også at han nok heller ikke har for vane å kjøpe klokker som er vanskelig å få tak i for deretter å videreselge de. Men det er ren spekulasjon fra min side.
@DJ41 Ja, mente det klokkegutt sa:) Og jeg har heller ikke for vane å kjøpe attraktive klokker med mål om videresalg. Fikk nylig kjøpe Lagoon, absolutt ikke for salg, og ikke hørt om tilgjengelighet for de andre. Av disse fem syns jeg turkis er den absolutt tøffeste, så den live, en meget synlig klokke. Valgte selv Lagoon da det er gave til datra om et drøyt år, syns den er for liten til meg.

@DJ41 Ja, mente det klokkegutt sa:) Og jeg har heller ikke for vane å kjøpe attraktive klokker med mål om videresalg. Fikk nylig kjøpe Lagoon, absolutt ikke for salg, og ikke hørt om tilgjengelighet for de andre. Av disse fem syns jeg turkis er den absolutt tøffeste, så den live, en meget synlig klokke. Valgte selv Lagoon da det er gave til datra om et drøyt år, syns den er for liten til meg.
Kunne godt tenke med fire av de, Lagoon blir nok for liten. Jeg har vært så heldig å få kjøpt Flamingo og BB ceramik blue ( er 2-3 stk i norge ) fra AD. De er heller ikke kjøpt for videresalg. De andre må jeg nok på bruktmarkedet for å få, når prisene har normalisert seg.