All timers: hvilke filmer/serier MÅTTE du hatt på bluray i hylla hvis du var offline?

Siden alle dere har gitt så mange gode anbefalinger i denne tråden så må jeg komme med min egen: One Cut of the Dead. Jeg så denne med ene datteren min ifjor for første gang og den fikk umiddelbar klassiker-status i huset vårt, bestilte tvert bluray-utgaven etter at jeg så den.

Ikke les noen spoilers på nett, og se den helt gjennom: den ser ut som en ting først men er egentlig noe annet, vanskelig å si noe mer. Bare ikke slå den av fordi du synes de første 30 min ser ut som en skikkelig dårlig zombiefilm, det er flere akter/lag... Datteren min startet med veldig lunken "wat, hva er dette" innstilling og avsluttet med "dette er det beste ever, pappa!"

Det kommer rett som det er spontane interne sitat oss to mellom fra den filmen: "POM!" og "Acck-SHUN!!!" :)

1765359135729.png

Tomato score, for de som bryr seg om sånt:

1765359090211.png

Redigert:
The sixth sense. En annen slager.
Litt glemt? Det er ikke alle fall en film jeg fikk tak i som DivX (DVD rippet piratkopi) som eg hadde gående på en skjerm fra en bi-pc på jobben. En kollega oppdaget dette og "gav meg forbud " mot å se den på den måten. Den filme var så god at den fortjente full oppmerksomhet. Ok, så jeg så filmen med oppmerksomhet. Knallgod film!

1000019251.png

8

• Liker
Reaksjoner: speedieThomas
Jeg ser @speedieThomas har Kill Bill på listen.
Det.er en fil jeg har hørt.to ting om.
A) Ultra voldelig
B) Utrolig bra!
Jeg har den på se-listen, men ikke kommet dit
Noen fra TS med synspunkter?

8