Sea-Dweller-tråden

Trenger ikke støtte for å kjøpe den, bare interessert i evnt motforestillinger! Jeg kjøper det jeg liker, no problem.
Den eneste minuset er må være at det er en av de mest upopulære modellene ved eventuelt videresalg. Den er jo ikke direkte billig heller. Så som en av få Rolexmodeller man må regne med å gå på en smell økonomisk på denne. Utenom det er det jo en rå klokke. Selv ville jeg heller gått for en TT-sub men det er jo min smak. SD synes jeg er finere i stål.

Jannicke Mikkelsen tok med forlovedens Challenge på polferd.
1000014351.gif

For de som er interessert i både gammelt spikerstål og gammel trehusbebyggelse husker kanskje noen at det tok fyr i et trehus i gamle Lærdalsøyri tidlig i juni. Undertegnede lå og sov i 3 etasje der, med min 16600 ved siden av sengen. Våknet av at røyken fylte lokalene og fikk det rimelig travelt med å vekke 5 kamerater og komme oss ut. Klokken lå igjen, det kan man si gjorde meg over middels stresset.

Noe medtatt ble den heldigvis funnet på branntomta måneden etter, den hadde selvsagt tikket gang-reserven ut. GOD klokke.

4 måneder senere etter en liten service hos Bjerke er den tilbake på armen, for en nydelig følelse!

Kan aldri selge nå vettu:
IMG_2953.jpg
c0851882a3d989aed4f467b81cf909ef.jpg
Resized_20250710_100747.jpg
Resized_20250710_101102.jpg
IMG_2990.jpg