Generell snikksnakk

Jeg har vært der noen ganger, men det er en stund siden, så jeg tørr ikke anbefale noen spisesteder. Men jeg vil ikke anbefale steder som blå lagune. Dra heller ut i naturen eller på et offentlig bad. Begge deler er varmt anbefalt, så kan du heller bruke penger på god mat.
+1 for offentlige bad på Island, det er mange fine anlegg. Blå lagune var ganske trist da vi var der, men de mange offentlige badene vi besøkte var alle veldig bra (kjørte landet rundt på to uker for et par år siden, ble en del badestopp ja)

Noken år siden eg var på Vestmannaeyjar, men absolutt en plass eg har lyst å ta med fruen en gang . Siste årene har eg vært der en 2/3 ganger i forbindelse med jobb . Og då blir det mest å utforske restaurantene sammen med kolleger. Men har kjørt rundt litt både mot Kirkufjell til Isafjordur og Akureyri. Og sør/øst til svartifoss .

Mange år siden eg sist var på blå lagune, der er som nevnt andre plasser om en liker slikt.

Svinger innom feks https://kokteilbarinn.is/
For en hissig pepper cocktail , maten er bra den og.

Eller satse på en litt meir autentisk opplevelse på "The three coats"

• Liker
Reaksjoner: Preacher og mr.quick
Noken år siden eg var på Vestmannaeyjar, men absolutt en plass eg har lyst å ta med fruen en gang . Siste årene har eg vært der en 2/3 ganger i forbindelse med jobb . Og då blir det mest å utforske restaurantene sammen med kolleger. Men har kjørt rundt litt både mot Kirkufjell til Isafjordur og Akureyri. Og sør/øst til svartifoss .

Mange år siden eg sist var på blå lagune, der er som nevnt andre plasser om en liker slikt.

Svinger innom feks https://kokteilbarinn.is/
For en hissig pepper cocktail , maten er bra den og.

Eller satse på en litt meir autentisk opplevelse på "The three coats"

Jeg hadde et måltid på Monkeys! Det var kjempegodt. Soppspydene de hadde den gang er brent fast i minnet.
Jeg synes generelt alt av mat i byen var god. Meget dyrt, men godt.

• Liker
Reaksjoner: Blodstrupmoen
1759758020260.png

Viste ikke at Von Doren var en favoritt blant de kriminelle.
1759758051870.png

• Wow
Reaksjoner: Jon Henrik
Dette var nok noen småkriminelle 12-13 åringer, driver kun med håndgranater isteden for de store greiene…

Skummelt med barn som blir rekruttert til slik. Dei har jo egentlig ingen ide om ka dei faktisk driver med . Det værste er vel at mest sannsynlig så veit myndigheter godt kem som står bak , men klarer ikkje å skaffe bevis nok.

• Liker
Reaksjoner: Ivar og Eternamaniac