Noen andre som er mest glad i neo-vintage? Her er mine 🥰
Bestiarara78 Medlem 27. jan. 2015 Innlegg 381 Sted Oslo 1. okt. 2025 #1 Noen andre som er mest glad i neo-vintage? Her er mine Reaksjoner: Interfector, Chronodiver, Rød og 17 andre
Trulle75 Støttemedlem Medlem 2. jan. 2012 Innlegg 2.289 Sted Oslo 1. okt. 2025 #2 Hvis neo-vintage er 1980-2000/2010 er jeg helt med Redigert: 1. okt. 2025 Reaksjoner: SCUBA diver, Chronodiver, Leon og 8 andre
Bestiarara78 Medlem 27. jan. 2015 Innlegg 381 Sted Oslo 2. okt. 2025 #3 Trulle75 skrev: Hvis neo-vintage er 1980-2000/2010 er jeg helt med Klikk for å utvide... Helt riktig! 1980- tidlig 2000 vil det være riktig periode for «neo-vintage». Flott samling
Trulle75 skrev: Hvis neo-vintage er 1980-2000/2010 er jeg helt med Klikk for å utvide... Helt riktig! 1980- tidlig 2000 vil det være riktig periode for «neo-vintage». Flott samling
mr.quick Medlem 24. mai 2020 Innlegg 450 Sted Jæren 3. okt. 2025 #4 Jeg er veldig glad i 90-talls klokker. Ofte veldig enkle, glatte, og små klokker. Har denne Citizen Noblia selv: ... Og denne, fra 1981: Reaksjoner: havarduf, SCUBA diver, Kruttskjegg og 3 andre
Jeg er veldig glad i 90-talls klokker. Ofte veldig enkle, glatte, og små klokker. Har denne Citizen Noblia selv: ... Og denne, fra 1981:
SCUBA diver Medlem 23. sep. 2016 Innlegg 427 Sted Noreg / Norge 30. mai 2026 #5 Well, jeg har noen nyere og noen eldre, men det er denne som får desidert mest tid på arma og ikke bare i dykkesesongen. Reaksjoner: Erik_SG, MikroKrone, chronometer og 3 andre
Well, jeg har noen nyere og noen eldre, men det er denne som får desidert mest tid på arma og ikke bare i dykkesesongen.
Rød Støttemedlem Medlem 9. nov. 2011 Innlegg 6.533 Sted Arendal 30. mai 2026 #6 Reaksjoner: kire, SCUBA diver, Erik_SG og 7 andre