Her var det mange flotte IWC . Da får jeg bidra med min gamle.

den satt jo riktig pent på deg - hva ca har du i omkrets?
Kul sak det der. Er det titan? Hvilket urverk står i?Et nytt bekjentskap som kanskje delvis hører hjemme i tråden ble i dag levert på døren. Dette blir et morsomt bekjentskap. Vis vedlegg 407399
Stemmer! Kasse og lenke er titan. Urverket er IWC kaliber 37521 (ETA 2892 basert), så regner med service og deler bør være uproblematisk.Kul sak det der. Er det titan? Hvilket urverk står i?
Safte suse! Nyanskaffet?
Ja, fikk den nå i begynnelsen av august. En fantastisk flott dyp blå skive.Safte suse! Nyanskaffet?
Nei jeg tror ikke det var så altfor store produksjonstall på disse, spesielt ikke av hver variant. Denne ser ut til å komme med i alle fall 3 forskjellige skiver og også 4 forskjellige lenker så hvor mange det finnes av hver variant er jeg usikker på. Denne er fra sent 80-tall tidlig 90-tall om jeg skal bedømme ut fra hvilken skive/lenke som sitter på den, men også her er det litt usikkerhet. Men fascinerende hvordan man fikk en klokke så kompakt, lett og fremdeles vantett til 500mDette har jeg sansen for, en unik og flott klokke. Var vel ikke store produksjonen av disse, eller Porsche design/IWC i det hele tatt. Når er den fra, sent 80-tallet?