Dagens IWC

Her var det mange flotte IWC . Da får jeg bidra med min gamle.
20250727_110943.jpg

Dette har jeg sansen for, en unik og flott klokke. Var vel ikke store produksjonen av disse, eller Porsche design/IWC i det hele tatt. Når er den fra, sent 80-tallet?

Dette har jeg sansen for, en unik og flott klokke. Var vel ikke store produksjonen av disse, eller Porsche design/IWC i det hele tatt. Når er den fra, sent 80-tallet?
Nei jeg tror ikke det var så altfor store produksjonstall på disse, spesielt ikke av hver variant. Denne ser ut til å komme med i alle fall 3 forskjellige skiver og også 4 forskjellige lenker så hvor mange det finnes av hver variant er jeg usikker på. Denne er fra sent 80-tall tidlig 90-tall om jeg skal bedømme ut fra hvilken skive/lenke som sitter på den, men også her er det litt usikkerhet. Men fascinerende hvordan man fikk en klokke så kompakt, lett og fremdeles vantett til 500m

• Liker
Reaksjoner: Suften
Det blir denne i dag.
IMG_9854.jpeg

Selv om jeg regner med Putin på dagens toppmøte stiller med Imperial Peterhof-klokken han har gått med siden invasjonen, og ikke IWC Mark XVII som han her hadde på seg under et tidligere toppmøte.

IMG_9856.jpeg

IMG_9855.jpeg