Hvilken stor brukt 7-seters SUV?

Mener du ordinære X5 M50i med rekkesekser - eller en ekstraordinær M-modell?

M50i har v8 med noken å 500hk , så ordinær vil eg ikkje sei den er . X5 M har litt over 600hk frå v8ern . Forøvrig fikk eg prisforespørsel på en x5 M før eg endte med en M50D ettersom førstnevnte fikk havari . Det var ikkje store forskjellen ned til M50D . Sparte kanskje noken tusenlapper i året .

så min har dieselrekkersekser med ei røys turboer . 400hk og 750 nm. Eg har ikkje slikt uten motor og gir forsikring.

Jeg holdt ut i ett år før lysten på større SUV kom tilbake med full kraft. Dieselbiler med 4wd og 7 seter er attraktive, så jeg fikk raskt solgt BMWen for omtrent et samme jeg gav for den for drøye to år siden. Så falt valget på en særdeles strøken 2018 XC90 T8 Inscription med absolutt alt tenkelig utstyr, inkludert luftfjæring, utvidet skinnpakke, B&W anlegg ++. Storfornøyd etter første uke, så får vi håpe at bilen ikke byr på de helt store verkstedregningene de neste årene.

Da nærmer bilen seg et halvt år i vårt eie. Foreløpig feilfri og uten lyter. Fantastisk familiebil med suverene plassforhold og komfort. Og et lavere forbruk en ventet. Snitt på like rundt 0,5 på all kjøring siden vi kjøpte den.

• Liker
Reaksjoner: SGG
Kikket litt på X7 forrige dagen. Er ingen utpreget SUV eller BMW entusiast, men den må jeg si var godt innafor. Hvis jeg skal på dieselkjøret igjen vil den absolutt bli vurdert.

• Liker
Reaksjoner: Trulle75
Kikket litt på X7 forrige dagen. Er ingen utpreget SUV eller BMW entusiast, men den må jeg si var godt innafor. Hvis jeg skal på dieselkjøret igjen vil den absolutt bli vurdert.
En kamerat hadde en slik x7m med v8ern. Det passa den fint , den var 4 seter men rekner med det er en option