Sindregb
Støttemedlem
Tilvalget "Fjern modelnavn bak" kombinert med et skilt som spesifiserer både modell og farge føles litt vel unødvendig, men men
Det er i det minste en M3. Det eneste som kunne gjort det verre var om det var en 316 med folie.Tilvalget "Fjern modelnavn bak" kombinert med et skilt som spesifiserer både modell og farge føles litt vel unødvendig, men men![]()
De ville sikkert meddele at de stilte i kombinert på en litt raff måteHusker jeg så 2 glade gutter i en åpenbart omlakkert lilla metallic Rolls Royce cabriolet i Frankrike, på noe som så ut som engelske skilter med nummeret "B1SX00L" eller noe temmelig nøyaktig likt. Og tenkte "okei, og hva oppnår dere med det der a?"
Ha, ha - tenker kanskje at lilla Rolls er give away nok uten skiltetDe ville sikkert meddele at de stilte i kombinert på en litt raff måte![]()
De ville sikkert meddele at de stilte i kombinert på en litt raff måte![]()
Noen kvinner liker sikkert gladgutter som vil smake på alle fruktene i hagen. Men som du sier, hva vet vel viDet jeg tenkte og, men kunne ikke se at det kunne funke på kvinnfolk. Men hva vet jeg, liksom.
Får håpe det, ellers er det småpinlig å ha det på en familietralle!Hørte at vedkommende drev med oppdrett av Cocker Spaniel, aner ikke om det er sant dog.
Får håpe det, ellers er det småpinlig å ha det på en familietralle!