Klokkeran i Grimstad

Rød

Støttemedlem
Medlem
9. nov. 2011
Sted
Arendal
Politiet går ut med bilde.
Ikke helt avklart hva som er stjålet, da eiere kom hjem i dag.

Håper det ordner seg for Frank, som er en GG av beste sort.

IMG_0034.jpeg

Se der Mr Bean :LOL:
"Personal i butikken ble truet med en ikke identifisert gjenstand"
Jeg lurer på hva slags "gjenstand" han hadde for å bli så truende: en Glock17 eller en pekefinger i genserlommen?
Han ser spiselig ut i hvertfall 🍽️
Brennesle er kanskje suppen hvor han skulle ligge @GrimReaper

• Liker
Reaksjoner: GrimReaper
Se der Mr Bean :LOL:
"Personal i butikken ble truet med en ikke identifisert gjenstand"
Jeg lurer på hva slags "gjenstand" han hadde for å bli så truende: en Glock17 eller en pekefinger i genserlommen?
Han ser spiselig ut i hvertfall 🍽️
Brennesle er kanskje suppen hvor han skulle ligge @GrimReaper
Han så i aller høyeste grad spiselig ut ja, han ser jo ut som en reke. Men hvis reka skulle hatt en Glock i lomma så er jo saken en annen.

Selvfølgelig er det ikke OK å havne i sånn situasjon. Alle kan bli enige med det.
Men man burde bli klar til vanskelige situasjoner når man holder en butikk med verdifulle gjenstander.
Altså, det kan lønne seg å ha ansatte som kan handtere en del.
Beklager, men det er verden vi lever i.
Spørs om eiren bryr seg i hele tatt fordi forsikringsselskapet betaler alt tilbake.
Husk at i de fleste tilfeller, ranerne er slett ikke bevæpnet opp til trusen med granater:rolleyes:

Han så i aller høyeste grad spiselig ut ja, han ser jo ut som en reke. Men hvis reka skulle hatt en Glock i lomma så er jo saken en annen.
Å holde en Glock gjør ikke at man blir gud.
Spørs om hvem håndterer den, og hvem står på andre siden.
Og de fleste raner i landet er gjort uten såpass alvorlig våpen.
Ofte er det kniv faktisk.

Trist.. koster i alt for mange tilfeller mye mere i terapi, angst og trygd enn verdiene som blir tatt..

Jeg synes det er oppsiktsvekkende at så mange butikker med store verdier har så dårlig kamera overvåking.. Og ja, jeg har 50.000 i verdier og bedre bilder i mitt arbeidslokale...

• Liker
Reaksjoner: Tannhjulet
Trist sak uansett, men blir litt fortvilet når det kommer til kvalitet på overvåkningskamera. Firma jeg jobber i var en del av siste bildene som er tatt av Titanic (3D laser scanning) og hvis vi kan klare dette på havets bunn burde man få bedre kvalitet på overvåkningsbilder.

1752572156728.png

1752572216656.png

• Liker
Reaksjoner: Rød
Har vel mer enn litt med prisen å gjøre, kjedelig å sende rov med kamera til 4000m dyp for å få like dårlig bilde som med et overvåkningskamera fra Clas O.
Men, bildet fra overvåkingskamera antar jeg er godt nok til at kjeltringen tas ila kort tid.

Har vel mer enn litt med prisen å gjøre, kjedelig å sende rov med kamera til 4000m dyp for å få like dårlig bilde som med et overvåkningskamera fra Clas O.
Men, bildet fra overvåkingskamera antar jeg er godt nok til at kjeltringen tas ila kort tid.

Jeg håpte ingen tolket det så bokstavelig :mrgreen:

Trist sak uansett, men blir litt fortvilet når det kommer til kvalitet på overvåkningskamera. Firma jeg jobber i var en del av siste bildene som er tatt av Titanic (3D laser scanning) og hvis vi kan klare dette på havets bunn burde man få bedre kvalitet på overvåkningsbilder.

Vis vedlegg 404805

Vis vedlegg 404806
Hvem er det sitter der fremme?
Litt utydelige bilder altså!
IMG_1673.jpeg