Dagens vintage

Movado Solidomatic bumper/hammerautomat i 18K rødt helgull.
IMG_20250629_112008.jpg

Gull på stål fra 1973 . Da har den moderne glass men dessverre et tusen serie urverk kaliber 1011 som jeg ikke er noen stor fan av for det var ikke Omega's stolteste øyeblikk for å si det sånn men så lenge den går bra og fungerer som den skal får man bare late som om man ikke vet det 🤣

IMG_20250630_120239.jpg

Artig sak helt nos Technos automatic alarm med AS 5008 urverk
Stilig den. Har ikke sett alarmklokke fra Technos før.
(gårs)dagens ble denne budsjettklokka som satt overraskende bra på armen. Tomony var vel et slags budsjettilbud fra Seiko på 70 tallet, men etter min erfaring har de urverk som går godt og presist også etter mange år.
kIMG_8140 copy.jpg

Stilig den. Har ikke sett alarmklokke fra Technos før.
(gårs)dagens ble denne budsjettklokka som satt overraskende bra på armen. Tomony var vel et slags budsjettilbud fra Seiko på 70 tallet, men etter min erfaring har de urverk som går godt og presist også etter mange år. Vis vedlegg 405018
Pen klokke det der .
Jeg hadde heller aldri sett eller hørt om Technos klokke med alarm før jeg kom over denne . Men ser ut som en godt bygget klokke med skikkelig kasse i all stainless Steel. Og AS 5008 urverk var ikke hverken noe billig eller enkelt urverk som ble brukt i langt dyrere klokker enn dette .

• Liker
Reaksjoner: Erik_SG