Audemars Piguet-tråden

1000074131.jpg

1159 har virkelig blitt noe for seg selv, og denne fargen er helt nydelig! Hva synes du hittil?
Hva synes du om datoplasseringen - synes du den er overflødig? Hadde du foretrukket at sekundviseren klokken 6 var i samme farge som de andre viserne?
Heisan, jeg liker klokken! Ønsket opprinnelig den med børstet skive men den kom ikke i stål, og gikk etter hvert ut av produksjon. Så da jeg fikk se denne i stål slo jeg til. Komfortabel og lett, og det er jo artig med en dødsdømt kompis på armen.
Datoplasseringen er absolutt ikke min favoritt, men heller ingen deal breaker. Hadde jeg kunnet velge ville jeg droppet den. Det er mulig bildet lyver litt, for alle viserne har samme farge.

• Liker
Reaksjoner: Eikthyrne og OCD
Er så rå den der @uret QT må ses live før man skjønner hvor kul den er.
Den er noe litt annerledes, og en klokke mange har meninger om men ikke så mange har sett. Den keramiske midtkassen er fin synes jeg, og gjør klokken enda lettere.
Hvilken plass 1159 får i fremtiden er ikke godt å si, men noen RO-status får den aldri.

• Liker
Reaksjoner: Eikthyrne og OCD
Den er noe litt annerledes, og en klokke mange har meninger om men ikke så mange har sett. Den keramiske midtkassen er fin synes jeg, og gjør klokken enda lettere.
Hvilken plass 1159 får i fremtiden er ikke godt å si, men noen RO-status får den aldri.
For meg er CODE sjukt stealth luksus. Få vet hva det er, men når man først får prøvd og holdt i en så skjønner man det mer. Verket, det doble glasset og kassen er av ypperste klasse. For å ikke nevne måten den ligger på armen. Gratulerer med flott ur @uret

• Liker
Reaksjoner: Eikthyrne og uret