Personlig bilskilt?

Hva betyr "Muskmobil" da, og hva du refererer til? Kom igjen....Du vet hva som foregår i det siste.
Jeg har aldri sett så mye piss om Tesla her på forumet siden Musk kom i politikk.
Det jeg viser til, er at det er kortsiktig.
Og nei, jeg eier ingen Tesla, er ingen Musk fanboy, og drømmer ikke om noen elektrisk bil heller.
Men det folk kjører burde ikke bli politisert og kategorisert i "idiotkassen" på denne måten.
Nok om det.
Hva i all verdens rike er det du snakker om?

Det var bilskiltet og det faktum at det er påfallende mange Teslaeiere som synes teite bilskilt er fett jeg mente.

Dette har ingen verdens ting med politikk å gjøre.

Harry :mrgreen:
IMG_9739.jpeg
IMG_9740.jpeg

Redigert:
Alle personlige bilskilt er Harry. Punktum
I utgangspunktet enig, men @Rød sitt er et hederlig unntak når man evner å bruke litt humor.

Selv har jeg lovet meg selv å aldri gjøre det med mindre jeg vinner uanstendig mye penger i lotto. Da skal jeg kjøpe den minst fornuftige og politisk ukorrekte bilen som jeg kan oppdrive og bestille et par med "7 RETTE".

Jeg er også enig i at personlige skilt er harry, allikevel så har jeg endt i en situasjon hvor jeg har søknad inne på GT3 TP. Setter pris på ærlige tilbakemeldinger, er dette også utelukkende harry på en GT3 med touring pakke..? 😬

Jeg er også enig i at personlige skilt er harry, allikevel så har jeg endt i en situasjon hvor jeg har søknad inne på GT3 TP. Setter pris på ærlige tilbakemeldinger, er dette også utelukkende harry på en GT3 med touring pakke..? 😬
Det er langt mer akseptabelt på en sånn bil enn noe Harry på en Ford Transit.

• Liker
Reaksjoner: Heftos
Jeg tenker at personlige skilt sin oppgave er og 'løfte' den totale pakken som ruller på 4 hjul til noe litt ekstra gøy.
På din syke bil, vil den ikke løfte bilen ett gram, da den er allerede MAX SYK OG GØY!

• Elsker
Reaksjoner: Heftos
Jeg ville jo aldri funnet på å "rasere" en så sinnsyk bil med et personlig skilt:eek: Personlig skilt er ikke kult og vil aldri bli kult. Uansett bil og hva man måtte finne på av kreative ting.

Jeg blir like skuffet hver gang jeg skimter en flott bil i det fjerne og etter hvert innser at den kommer med personlig skilt. Vet ikke hvorfor, men det er bare turn off😑

Men smaken er som baken osv😅

Harry. Punktum.
Uansett lottogevinst eller hva slags bil.
Å skrive «7 RETTE» er ikke politisk ukorrekt, men Blod-Harry.

Men det er bare min personlige mening og er uten relevans for andre enn meg….Folk får mene hva de vil

• Liker
Reaksjoner: mr_frodo og Heftos
Jeg har kanskje postet denne i tråden før? Men i alle fall spottet av meg i Ålesund for en tid tilbake. Må være største pickupen jeg har sett...

Egentlig litt rart det blir godkjent?

1000011653.jpg