Vis oss din IWC Ingenieur

♂️Hvermansen her. Føler meg mobbet for mangel på både estetiske, økonomiske og rasjonelle egenskaper…
IMG_0079.jpeg
 
♂️Hvermansen her. Føler meg mobbet for mangel på både estetiske, økonomiske og rasjonelle egenskaper…
Vis vedlegg 366988
Det synes jeg ikke du skal. Hvis du liker klokka og synes prisen er til å leve med så er det vel bare nyte den med liv og lyst. Hva vi andre mener er jo fullstendig irrelevant så lenge du er fornøyd :)
 
IMG_9763.jpeg
IMG_9761.jpeg


Hentet ut hos Bjerke fredag for 2 dager siden, digger den! Veldig klar over prisdiskusjonen mtp urverk og tidligere priser, men når jeg så den live var jeg helt solgt, satt som et skudd og utrolig fin dial. Relativt tynn, 10.7mm, kjennes godt balansert rundt håndleddet. Overraskende fin shine i stålet, sammenlignet med både Rolex milgauss, Rootbeer og Grand seiko 44 GS case. Hvis interesse skal jeg se om jeg kan grave frem noen comparisons senere! For meg verdt hver krone når jeg fikk prøvd den på og kjent på kvaliteten og hvordan den oppleves på håndleddet, 148.000kr pris hos Bjerke.
 
Vis vedlegg 367119Vis vedlegg 367120

Hentet ut hos Bjerke fredag for 2 dager siden, digger den! Veldig klar over prisdiskusjonen mtp urverk og tidligere priser, men når jeg så den live var jeg helt solgt, satt som et skudd og utrolig fin dial. Relativt tynn, 10.7mm, kjennes godt balansert rundt håndleddet. Overraskende fin shine i stålet, sammenlignet med både Rolex milgauss, Rootbeer og Grand seiko 44 GS case. Hvis interesse skal jeg se om jeg kan grave frem noen comparisons senere! For meg verdt hver krone når jeg fikk prøvd den på og kjent på kvaliteten og hvordan den oppleves på håndleddet, 148.000kr pris hos Bjerke.
Er disse kommet med microjustering?
 
Er disse kommet med microjustering?
Medfølgende butterfly clasp har ikke microadjust, men det er en option som skal være like rundt hjørnet. Bjerke hadde ikke noe konkret eta, men skal helt klart følge opp og oppdatere hvis ny info kommer. Jeg kommer helt sikkert til å bestille en slik i tillegg (utseendemessig ikke lenger butterfly).

Urmaker Bjerke avd Oslo fikk inn 2stk aqua og 2stk hvit, aqua hadde visstnok venteliste, tror alle var solgt før de la klokkene ut på nettsiden. Mulig det var en hvit igjen før helgen.