Solgt Tilbud ut uka !Breitling Avenger Blackbird 44 fullsett

Medlem
6. aug. 2020
Innlegg
25
Sted
Moss
Selger en meget tøff og sporty Breitling Avenger Blackbird 44mm fullsett. Uret skiller seg ut med sin DLC belagte sorte titan kasse. Til tross for at den er en sporty og robust bruksklokke, kler den også et spekter av kule remmer i gummi, canvas og skinn.

Uret bærer fint på håndledd fra ca 16 cm og oppover. Luggende buer nedover og rundt håndleddet. Klokka oppleves mye "nettere" enn hva en Panerai 44mm gjør til sammenligning. Den veier heller ikke mye med titan kasse. Meget behagelig følelse på håndleddet etter min mening.

2019 modell. Forrige eier kjøpte uret gjennom urverket.no. Moms er betalt.

Uret var inne for en kontroll og trykktestet på 10bar hos Perfect watch i Oslo 25.1.24. Test resultatene viser høy amplitude på 303 som er meget bra og avvik på 3-4 sek i døgnet, som er innafor godkjente kronometer intervaller. Bilder av dette kan sendes til interessenter på forespørsel.

Uret fremstår pen og ingen nevnverdig merker eller slitasje. Det er et ørlite hvitt merke ved 55 tallet på bezel. Dette er ikke sjenerende og man må ha uret helt inntil seg for å se dette. Ikke noe jeg har brydd meg om.

Jeg har hatt uret i ca 1 måned. Fungerer helt optimalt. Selges bare pga overgang til nytt ur.

Om klokken;
Kassediameter: 44mm
Materiale: TitanDreibar Bezel
Glass: Safirglass
Skrukrone
Sort Urskive
Tall Urskive: Indekser
Vanntett: 200m
Urverk: Automatisk kronometer sertifisert Kaliber: Breitling 17
Gangreserve: 38timer
Frekvens 28.800v.p.h
Juveler: 25 juveler
Funksjoner: Dato
Lenke: Rem
Mat Rem: Lær/Tekstil
Farge Rem: Mørk grønn (military green)

Hva som medfølger i originalt sett:
- Boks, sertifikat, garantikort, tag, original kjøpskvittering, reiseetui i brunt skinn
- Nesten helt ny grønn OEM grønn canvas reim med sort skinn på baksiden. Nylig kjøpt hos Andresen Ur i Moss sammen med ny OEM spenne. Kvittering kan fremvises ved forespørsel.

Ekstra tilbehør som kan kjøpes utenom:
- OEM original lysbrun skinnrem med hvite sømmer. Kjøpt for ca 1 uke siden hos Urmaker Næss i Sandefjord. Remmen er kun brukt et døgn. Kostet 1860,-
Denne kan inngå i settet for 1000,-

- OEM sort gummireim + spenne med dobbel hylse i DLC belagt titan. Samlet pris på disse hos breitling.com er 2730,- Disse kan selges for 1400,-
Både rem og spenna er strøkne.

Pris originalt sett m/grønncanvas og spenne til denne: 24000,-

tilbud ut uka 21000,- for originalt sett


Pris ut uka med alt av ekstra tilbehør: 23400,-

Er åpen for fornuftige bud, men vennligst ingen skambud eller BYTTEFORSLAG


Denne klokka er ikke å oppdrive lengre i butikk da det var en special edition. Det står på baksiden av uret "edition speciale"
Siste pris hos Marcussen ur før den ble utgått var 44k.

Fin mulighet til å skaffe seg en tøff og robust Breitling til nesten halvpris av nypris i butikk. Jeg har også satt min pris litt lavere enn dem på Finn.

Foretrekker F2F handel i Moss eller Oslo området. Uret kan leveres i Oslo om ønskelig.
 

Vedlegg

  • breitling 1.jpg
    breitling 1.jpg
    44,7 KB · Visninger: 0
  • breitling 2.jpg
    breitling 2.jpg
    65,9 KB · Visninger: 0
  • breitling 4.jpg
    breitling 4.jpg
    80 KB · Visninger: 0
  • breitling 5.jpg
    breitling 5.jpg
    103,9 KB · Visninger: 0
  • breitling 6.jpg
    breitling 6.jpg
    89,3 KB · Visninger: 0
  • breitling 7.jpg
    breitling 7.jpg
    85,8 KB · Visninger: 0
  • breitling 9.jpg
    breitling 9.jpg
    68,6 KB · Visninger: 0
  • breitling 10.jpg
    breitling 10.jpg
    226,3 KB · Visninger: 0
  • breitling 3.jpg
    breitling 3.jpg
    43,2 KB · Visninger: 0
Redigert: