Personlig bilskilt?

1698335002617.png
 
-Jeg satt og kikket på en slik parkering for noen år siden, og ble henrykt da en ungdom parkerte mopeden sin slik at styret var kun millimetere unna førerdøren på bilen til svinepelsen som var redd for riper i lakken.

Egentlig rart vår venn TYCOON ikke gikk for en storeslem ved å parkere midt over krysset slik at han kunne legge beslag på fire plasser...
 
  • Haha
Reaksjoner: Henrik C
Hadde det ikke kostet nærmere 10k for et sånt skilt så hadde jeg hatt "LAD MEG" på elbilen min. Men det får bli med tanken :p
 
  • Haha
Reaksjoner: Grendel
Det er meg fortsatt et mysterium at noen vil ha sånne skilter på bilen sin. Med mindre det er et firmanavn man kan klemme inn (under tvil). Dette må være det absolutt største tegnet på at folk har/har hatt for mye penger.

Jeg har sett et par eksempler hvor skiltet koster mer enn bilen også. Det kan faktisk fascinere meg litt at folk har såpass tvilsomme prioriteringsevner.
 
Det er meg fortsatt et mysterium at noen vil ha sånne skilter på bilen sin. Med mindre det er et firmanavn man kan klemme inn (under tvil). Dette må være det absolutt største tegnet på at folk har/har hatt for mye penger.

Jeg har sett et par eksempler hvor skiltet koster mer enn bilen også. Det kan faktisk fascinere meg litt at folk har såpass tvilsomme prioriteringsevner.

Helt enig i det du skriver, samtidig ville nok mannnen i gata kunne sagt det samme om klokkefolk… o_O
 
Konspirasjonsteoretikerne har rett: Han lever. Men om ikke 2 ELVIS, 3 ELVIS, 4 ELVIS, osv er mer spenstige biler, har det gått alvorlig nedover med bilsamlingen hans på hans eldre dager.
1707898902877.jpeg
 
Konspirasjonsteoretikerne har rett: Han lever. Men om ikke 2 ELVIS, 3 ELVIS, 4 ELVIS, osv er mer spenstige biler, har det gått alvorlig nedover med bilsamlingen hans på hans eldre dager.Vis vedlegg 360604
Denne har jeg sett mange ganger i mitt nærområde. Kan informere om at han er litt over middels interessert og fan av "kongen" :ROFLMAO: Han har også en samling med effekter som får oss her inne til å virke som småsamlere.