Hva er greia med de "ukjente" merkene hos Ditur?

Medlem
23. des. 2018
Innlegg
7
Sted
Bergen
Hva er greia med de "ukjente" merkene hos Ditur blir reklamert som satt ned godt over 50% - Renspikka svindel?

Regner nesten med at topic er borderline blasfemi på tidssonen, men spør likevel.

Ser på klokkegiganten og spesielt ditur, merker som promoteres som høykvalitets designur, men hvor et google-søk kun leder meg tilbake til nettsiden jeg var på. Har inntrykk av at mange av disse er danske. Prisene står ofte som rundt tusenlappen satt ned fra 3000, og ellers ser jeg de reklamerer for klokkebokser inkl. klokker som koster 2000, satt ned fra 7000.

Noen som har innsikt i denne forretningsmodellen? Jeg er fristet til å anta at dette er juggel produsert på en fabrikk i kina hvor de stempler på det merkenavnet som står på bestillingen fra kunden, og at innkjøpsprisen ligger på rundt 50 kroner klokka, hvor de sier på nettsiden at den er et røverkjøp til "bare" 1000 spenn.
 
Redigert av en moderator:
  • Liker
Reaksjoner: Tannhjulet
Jeg er fristet til å anta at dette er juggel produsert på en fabrikk i kina hvor de stempler på det merkenavnet som står på bestillingen fra kunden, og at innkjøpsprisen ligger på rundt 50 kroner klokka, hvor de sier på nettsiden at den er et røverkjøp til "bare" 1000 spenn.
Jeg tror du er veldig nærme her.
 
  • Liker
Reaksjoner: Dinger
Man kan godt kjøpe fra Ditur, men man bør kanskje ligge unna enkelte av produktene. :) De har f.eks. noen helt OK billige klokkebokser.