Tudor-tråden

Tudor FXD og «storebror» 126618LB. Samme «glow»! Tudor får mest armtid!
IMG_3463.jpeg
 
Helt enig, er på høyde og vel så det sammenlignet med min 2022 Submariner. Nei, ikke M.N.21, er 23 Kjøpte denne hos AD en uke siden!
Uansett en rå klokke, merker nesten ikke at man har den på. Jeg er veldig glad i min. Men ikke dum den gullklumpen din heller :love:
 
Uansett en rå klokke, merker nesten ikke at man har den på. Jeg er veldig glad i min. Men ikke dum den gullklumpen din heller :love:
Helt sant, ikke brukt sub siden jeg fikk handlet inn FXD. Og mindre blir det, brukte sub som «daily beater» fra jeg handlet den ny i 2022 fra AD Her i byen. Kjenner «ingen» umiddelbare savn på den nå. Så ligger fint og «samler» støv:)

Veide Tudor FXD på jobb i dag, veier kun 84g inkl rem. Submarineren veier 242g… Ganske herlig og slippe belastningsskade på venstre arm…:ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Raskt Spørsmål, har din Titan eller Stål baklokk?
Min er en M.N.21 som @Genta sin og siden jeg heller ikke er metalurg kan jeg ikke påberope meg ekspertise. Men jeg heller greier ikke å se nyanseforskjeller på kasse og baklokk, så jeg vil anta at det er Titan på min.

For øvrig et interessant spørsmål, kanskje noen vet noe mer rundt dette - om det er forskjell på årgangene?
 
  • Liker
Reaksjoner: Pandion og Genta
Min er en M.N.21 som @Genta sin og siden jeg heller ikke er metalurg kan jeg ikke påberope meg ekspertise. Men jeg heller greier ikke å se nyanseforskjeller på kasse og baklokk, så jeg vil anta at det er Titan på min.

For øvrig et interessant spørsmål, kanskje noen vet noe mer rundt dette - om det er forskjell på årgangene?
Sakset fra Tudor, ser også litt forskjell i gravering og metallfarge. :eek:

IMG_0364.jpeg
 
Tipper det er pga merkene som @Genta har på baklokket som gjør de går fra Titan til Stål. Virker som rustfritt er mer «slitesterkt» i forhold til merker fra remmen. Mulig jeg tar feil? :)
Jeg vet ikke hva som er mest slitesterkt, men keg har også ganske tydelig "avtrykk" etter remmen på baklokket. På grensen til irriterende :geek: