The Geneva Watch Auction XI

Det som skjedde under denne auksjonen er intet nytt. Og så må vi huske at de menneskene som gir bud i disse auksjonene som oftest ikke er av den typen som påvirkes av konjunkturer.

Om man er keen på en titt innenfor veggene i slike auksjoner anbefaler jeg å lese denne reportasjen jeg gjorde fra fjorårets utgave:
 
Det som skjedde under denne auksjonen er intet nytt. Og så må vi huske at de menneskene som gir bud i disse auksjonene som oftest ikke er av den typen som påvirkes av konjunkturer.

Om man er keen på en titt innenfor veggene i slike auksjoner anbefaler jeg å lese denne reportasjen jeg gjorde fra fjorårets utgave:
Neida, det er for såvidt ikke noe nytt fenomen. Men ikke desto mindre shady :)
 
Veldig kul artikkel med mye fin humor: Ser at "«dele på to og plusse på syv»-regelen" nevnes; trodde ikke den var alment kjent.
(Bruker den dessverre ikke i praksis :(

Denne treffer også veldig godt:

"Og slik ender det: En Patek Philippe Nautilus i stål går for drastisk mye mer enn de fleste superkompliserte mikromekanikker i edelt metall." Problemet er at selv billig-superkompliserte-mikromekanikker" er for dyrt ...



Det som skjedde under denne auksjonen er intet nytt. Og så må vi huske at de menneskene som gir bud i disse auksjonene som oftest ikke er av den typen som påvirkes av konjunkturer.

Om man er keen på en titt innenfor veggene i slike auksjoner anbefaler jeg å lese denne reportasjen jeg gjorde fra fjorårets utgave:
 
  • Liker
Reaksjoner: Nicolai