Få øynene opp folkens, her er en unboxing av en skikkelig "underdog"

Medlem
19. mars 2012
Innlegg
553
Sted
Viken @svevern
I går tok jeg meg en rask tur innom Urmaker Bjerke i Karl Johan for å titte litt. Der ble jeg som vanlig møtt av et smilende og hyggelig team. God kaffe serverte de også. *tommel opp*.

Hvordan har det seg at Tudor ikke er et mer populært klokkemerke i Norge? Kvaliteten, utførelsen av klokken, esken, remmen og alt er upåklagelig. Jeg kan ikke med hånden på hjertet si at stålmodellene til Rolex er så mye bedre en Tudor. Jeg eier flere Rolex-modeller, både i edeltmetall og stål og mener Tudor er en underdog som folk burde få øynene opp for. Dette er ikke min første Tudor og garantert ikke min siste. Til info så kan jeg også informere om at disse modellene koster ca. 1/3 av tilsvarende Rolex-modeller og man slipper ventetid da Tudor-modellene som regel er tilgjengelig i butikkene. Anbefaler ALLE som vurderer en Rolex å først prøve en Tudor.

Etter at jeg omtrent prøvde alle Tudor-modellene Urmaker Bjerke Karl Johan hadde på lager falt jeg for den råtøffe Tudor Black Bay S&G. Bare så det er klart så er jeg ikke en av Tudors ambassadører. :p

Tusen takk til Urmaker Bjerke og teamet i Karl Johansgate for en utrolig hyggelig handel, som alltid.

Her er kommer bildene. :)

1.jpg 2.jpg 3.jpg 5.jpg
 
Jeg skal i alle fall ha en Tudor i hus før eller siden. Det du skriver om merket kan jeg bifalle.
Gratulerer så mye!
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Svevern
Gratulere med flott ur! :) For øvrig helt enig! Jeg har hatt flere Tudor, har Tudor i dag, og kommer helt sikkert til å kjøpe flere! Absolutt undervurdert merke, og "rimelig" i innkjøp sammenlignet med eks. Rolex og Omega. :p
 
  • Liker
Reaksjoner: Svevern
Flott klokke! Og ja, jeg tror at Tudor kommer til å selge enda mer fremover. Særlig hvis de produserer flere modeller med samme dimensjoner som den nye Black bay Fifty-Eight (39mm bredde, 11,9mm tykk) :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Svevern