Er det noen som vet om Seiko noen gang har laget en high-end-versjon av SPB317 med keramisk bezel? Eventuelt en med lignende kasse i omtrent samme størrelse?
Kjenner jeg blir litt småkvalm. Vet ikke hva som er verst. Hvor grådige folk er, eller hvor tilbakestående de må være om de tror de får i nærheten av den summen..