Da er arbeidsklokke for div. hagearbeid, steinlemping, vedarbeid, dugnader, grøftegraving, og hva annet nå enn kona mener må gjøres rundt huset, på plass! Min forrige G-Shock, en GW-3000M-4AER, klarte jeg faktisk slite ut...😄
Prøvde den hos Bjerke litt før jul. Perfekt størrelse på meg, satt som et skudd, og bildet yter den ikke rettferdighet. Et nydelig ur! Og en flyback til den prisen...😃. Kommer meget høyt på min liste over potensielle nyervervelser. Når det gjelder andrehåndsmarkedet vet jeg lite. Har aldri kjøp...