Jeg tror for mange, inkludert meg selv som har holdt på med denne hobbyen i mange år kommer til et punkt hvor man ønsker å nedskalere. Hadde nok nærmere 20 klokker som Seiko/Orient etc når disse merkene var rimelig, og ga veldig mye klokkeglede for pengene. Interessen går i bølger så alt kan...