Siste aktivitet for hanse

  • hanse
    hanse reagerte på innlegget til KentOve i Den o' store Omega Speedmaster-tråden. Liker Liker
    Hadde litt lyst å bytte ut min hvite Speedy med en FOIS, men ombestemte meg raskt da jeg fikk hvit Speedy på labben noen uker 🤩
  • hanse
    hanse reagerte på innlegget til Klokkegutt i Min garasje er fylt med.... Liker Liker
    Bilinteressen har vært dalende de siste årene, så har slått meg til ro med en akseptabel (og godt aldrende) miks av bensin, diesel og...